تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان

همایش روز منابع انسانی و تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان روز با حضور مدیر، معاونان وهمکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در این همایش ضمن تبریک روز منابع انسانی و نائل آمدن به مقام بازنشستگی تعدادی از همکاران واحدهای تابعه مدیریت درمان استان گفت: مهترین رکن و سرمایه هر سازمان منابع انسانی آن است، درمان تامین اجتماعی ویترین سازمان است چراکه به صورت مستقیم به جامعه هدف خدمات ارائه می‌کند و نحوه عملکرد آن بطور مستقیم بر میزان رضایتمندی بیمه‌شدگان اثرگذار است.

حمید ربیعی‌پور بیان کرد: لازمه خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌شدگان، نیروی انسانی پویا است، برای داشتن سازمانی عملگرا و پویا باید به مسائل انگیزشی، ارتقا شغلی، نظام پرداخت، رفاهیات و حفظ شآن و کرامت انسانی کارکنان توجه ویژه شود.

وی اضافه کرد: همکاران بازنشسته نورچشمی سازمان هستند که در کمال صداقت و درستگاری بیش از ۳۰ سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان که خدمت‌رسانی به مردم بود، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

در این همایش از همکاران منتخب منابع انسانی و بازنشستگان مدیریت درمان استان گیلان با اهدا لوح و هدایا تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر: 69802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =