افزایش ۴۰ هزار نفری تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در ایلام

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ضریب پوشش بیمه‌ای در دولت سیزدهم از رشد ۶ درصدی برخوردار بوده و در این مدت بیش از ۴۰ هزارنفر به جمعیت تحت پوشش استان اضافه شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام، علی اشرف تابانی با تشریح اقدامات سازمان تامین اجتماعی در استان بیان کرد: باتوجه به اهتمام دولت سیزدهم به خدمات غیرحضوری و کاهش هزینه‌های مردم و روان‌ترشدن امورات، خدمات سازمان از ۳۳ خدمت به ۶۳ خدمت افزایش پیداکرده که نفش مهمی در رضایت‌مندی مردم داشته آمده است.

وی افزود: در جهت رفاه بازنشستگان علاوه بر سه برابر شدن تعداد وام‌های پرداختی به آن‌ها، افزایش حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر در دولت سیزدهم از رشد ۸۴ درصدی حکایت دارد و توجه جدی به بیمه تکمیلی و سفرهای زیارتی از برنامه‌های جدی سازمان درایجاد رفاه بهتر این قشرعزیز است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: از دیگر اقدامات خوب در این دولت توجه جدی به حوزه عمرانی هست با اینکه قریب به ۲۰ سال هست هیچ گونه ساخت و سازی صورت نگرفته بود در این دولت دو پروژه مهم اداری در شهرستان‌های ایلام و ملکشاهی درحال انجام هست که انشاءالله درسال ۱۴۰۳ افتتاح خواهند شد و قطعا درجهت رفاه جمعیت تحت پوشش اثرات خوبی به همراه خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اهتمام دولت سیزدهم به حمایت از تولیدکنندگان و احیا کارگاه‌های راکد و توجه سازمان به‌ این امر، نه‌تنها هیچ کارگاهی به خاطر بدهی تعطیل نشد بلکه بیش از ۴۸۰۰ کارفرما که قریب به ۳۴۰ میلیارد بدهی داشتند مشمول تقسیط و یا بخشودگی بخشی از جرائم بیمه‌ای شدند که در نوع خود بی سابقه بود.

ملکی شدن بیمارستان تامین اجتماعی شهدای زاگرس ایلام

تابانی اضافه کرد: باتوجه به‌ این که تامین اجتماعی یکی از مولفه‌های پیشرفته توسعه هر کشور هست و افزایش جمعیت تحت پوشش قطعا نقش مهمی در امنیت و رفاه آن کشور دارد با حمایت این دولت و تلاش سازمان، جمعیت تعداد بیمه‌شدگان اصلی با رشد ۱۷ درصدی از ۹۹ هزار نفربه بالای ۱۱۶ هزار نفر رسیده است. همچنین توجه جدی به جذب بیمه زنان خانه‌دار و دانشجویان و کارفرمایان که در این دو سال بیش از۱۳ هزار نفر جذب شدند قطعا درامنیت اقتصادی خانواده‌ها دراینده تاثیرات فراوانی خواهند داشت.

وی گفت: درحوزه درمان بیمارستان شهدای زاگرس که بیش از ۷ سال بصورت هیات امنای اداره می‌شد که هم مردم ناراضی بودند و هم کادر درمانی که خوشبختانه در دولت سیزدهم با ملکی کردن آن هم رضایت مردم حاصل شده و هم کادر درمانی از امنیت خیلی خوبی برخوردار شدند الان نیز به‌صورت رایگان تمام خدمات را به جمعیت تحت پوشش ارائه می‌دهد که قطعا در کاهش هزینه‌های مردم تاثیر خوبی خواهند داشت.

نصب دستگاه opG در سطح بیمارستان‌های استان ایلام

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه برای نخستین بار در سطح بیمارستان‌های استان نصب دستگاه opG عملیاتی شده است بیان کرد: خرید دستگاه دیالیز جهت کاهش هزینه‌های مردم که در مراحل پایانی نصب هست قطعا در کاهش هزینه‌ها نقش عمده ای دارد.

تابانی افزود: توجه جدی به رایگان بودن خدمات سازمان در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته به نحوی که تا پایان اردیبهشت امسال درمانگاه مهران افتتاح خواهند شد و درمانگاه دهلران به تخصصی ارتقا پیدا کرده است. درمانگاه آبدانان هم در مرحله جذب نیرو است که انشاءالله تا نیمه اول سال افتتاح خواهند شد مضافا شهرستان‌های دره شهر و چرداول ایوان درمرحله خرید ساختمان و یا زمین هستند که قطعا باهمکاری سایر دستگاه‌ها زودتر از موعد مقرر ایجاد خواهند شد و در شهر ایلام درمانگاه ۱به تخصصی ودر ۴طبقه ایجاد خواهند شد.

وی در پایان گفت: درحوزه اربعین ایجاد پایگاه درمانی و بیمه‌ای در مهران با رایگان بودن کلیه خدمات برای تمام زائران و با خدمات متنوع و رضایت بخش که بیش از ۳۰ هزار خدمت انجام داده قطعا نسبت به سال‌های قبل درخور تحسین است.

کد خبر: 69810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =