کسری ۵۰۰ میلیارد تومانی برای افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر

وزیر بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و فرماندار اسلامشهر از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از این بیمارستان گفت: ساخت بیمارستان با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد در حال انجام است و برای تکمیل آن به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

حسین قناعتی با بیان اینکه تامین تجهیزات بیمارستان اسلامشهر بر عهده وزارت بهداشت است و مشکلی برای تجهیز این بیمارستان نخواهد بود افزود: تامین نیروی انسانی و کادر درمان این مجموعه نیز از طریق برون سپاری صورت می‌گیرد و در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به طراحی مناسب و مدرن بیمارستان اسلامشهر و نزدیکی آن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، پذیرش بیماران بین‌المللی (IPD) و فعالیت در زمینه توریسم درمانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این بیمارستان به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در این بازدید گفت: تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان مدرن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و آغاز خدمات‌دهی آن به مردم باشیم.

حسین حبیبی افزود: در این بازدید میزان پیشرفت ساخت بیمارستان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن و آخرین وضعیت تامین تجهیزات و نیروی انسانی و کادر درمانی مورد بررسی و ارزیابی و تسریع در تکمیل این بیمارستان و رفع برخی نواقص مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

کد خبر: 69841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =