تولد بیش از ۲ هزار نوزاد در بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) قم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما گفت: با تلاش همکاران شاغل در بخش‌های مامایی سال گذشته شاهد تولد بیش از دو هزار نوازاد در بیمارستان امام رضا (ع) بودیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل ضمن تبریک فرار سیدن روز مامایی به همکاران شاغل در بخش‌های مامایی بیان کرد: با تلاش شما به عنوان سفیران جوانی جمعیت سال گذشته شاهد تولد بیش از ۲ هزار نوزاد در بیمارستان امام رضا (ع) بودیم که امیدواریم با جذب ماماهای جدید شاهد رشد عملکرد بیشتری در پذیرش مادران باردار داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت در سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیریت درمان استان قم در حوزه درمان علاوه بر پوشش برخی از هزینه‌های ناباروری در درمان غیرمستقیم، در بخش درمان مستقیم نیز درباره خوشایندسازی و تکریم مادران باردار اقدام به ساخت (LDR) بخش ویژه برای زایمان مادران باردار کرده است که امیدواریم تا هفته تامین اجتماعی شاهد افتتاح این بخش در بیمارستان امام رضا (ع) باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم ادامه داد: یکی از بخش‌های مهمی که زمان افتتاح بیمارستان از سال ۱۳۹۳ در اقبال عمومی مردم به بیمارستان امام رضا (ع) نقش مهمی داشته است، بلوک زایمان و بخش زنان و زایمان است که نشان می‌دهد کیفیت خدمت در این بخش‌ها از دیدگاه مراجعین، در جایگاه مطلوبی قراردارد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مستمر ماماهای شاغل در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم بیان کرد: مادر شدن نیاز به توجه ویژه‌ای دارد که ماماهای شاغل در مراکز درمانی تامین اجتماعی نقش مهمی به عنوان سفیران جوانی جمعیت در ترغیب برای فرزندآوری داشته‌اند.

در پایان مراسم از مریم سعادت به عنوان مامای نمونه مدیریت درمان استان قم درسال ۱۴۰۳ با اهداءلوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

کد خبر: 70411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =