صالحی‌امیری: مرزبندی سیاسی نداریم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: ورزش آلودگی سیاسی ندارد زیرا ما مرزبندی سیاسی نداریم.

به گزارش آتیه آنلاین، سیدرضا صالحی امیری این اظهارات را در نشست هم اندیشی وزیران ورزش ادوار مختلف، روسای پیشین سازمان تربیت بدنی وقت و رییسان و دبیران کل کمیته ملی المپیک بیان کرد و اظهار داشت: این نشست قرار بود زودتر از اینها برگزار شود که کرونا و شیوع آن باعث تاخیر شد. اما فلسفه و انگیزه این نشست، نوعی آموزش به همکاران خودم است تا نسل جدید بداند تعالی ورزش ایران و نهال آن توسط گذشتگان تا به امروز بوده است.

وی افزود: از سال ۵٨ تا به امروز رییسان گذشته ورزش تلاش کردند و مدیران ارشدی که موتور محرک دستگاه خود بودند تا ورزش را توسعه دهند و ما امروز باید قدردان باشیم.

رییس آن او سی ادامه داد: ما یک ورزش با یک هویت می‌شناسیم و موتور محرکه ورزش وزارت ورزش است که یک بال آن کمیته المپیک و بال دیگر فدراسیون‌ها هستند.

صالحی امیری می‌گوید تلاش کردیم وارد حاشیه نشویم که موفق هم شدیم و در ادامه رسالت کاری وارد حاشیه نخواهیم شد و امروز در بهترین حالت روابط با وزارت ورزش هستیم.

وی گفت: تلاش بوده با چراغ روشن در مسیر روشن برای ورزش گام برداریم. 

رییس کمیته المپیک در ادامه به تاریخ شفاهی اشاره کرد و گفت: جای خالی تاریخ شفاهی در ورزش ایران خالی بود تاریخ شفاهی تاریخ نگاری است و تاکنون ١۴ طرح تاریخ شفاهی ورزش ایران کلید خورد که تاپایان سال یا سال آینده رونمایی خواهد شد.

در این نشست محمود گودرزی وزیر سابق ورزش علی‌آبادی و غفوری فرد رییسان پیشین کمیته المپیک و محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک حضور داشتند.

کد خبر: 7053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =