کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز آغاز به‌کار کرد

کلینیک دندانپزشکی بیمارستان تأمین‌اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز در مراسمی با حضور عبدالرضا روشنی مدیرکل و هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان و جمعی از مدیران حوزه درمان این استان، راه‌اندازی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم دکتر هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان خوزستان گفت: برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به بیمه‌شدگان گرامی و با هدف ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان اقشار تحت پوشش، کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین (ع) با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و بهره‌گیری از ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی آماده بهره‌برداری شده است.

براساس گزارش روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی خوزستان، عبدی‌زاده به فعال بودن ۲۳ کلینیک دندانپزشکی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: به‌زودی ۳ کلینیک دندانپزشکی دیگر در بیمارستان‌های شفاء مسجد سلیمان، شهدای شوشتر و درمانگاه سوسنگرد، با جذب دندانپزشک فعال خواهد شد.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان خوزستان همچنین گفت: با راه‌اندازی پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان در آینده نزدیک، کلینیک دندانپزشکی این بیمارستان نیز با ۳ دستگاه یونیت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی استان با مراجعه به کلینیک‌های دندانپزشکی مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان، از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

کد خبر: 71451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =