مقدمات ورود «هواپیمایی آسمان» به بورس آغاز شد

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) از آغاز فرآیند تقاضا برای ورود آسمان به بورس خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، کاپیتان مهدی قادری با بیان اینکه «بدنبال ایجاد مقدمات ورود این شرکت در بورس هستیم» اظهار داشت: با ورود شرکت به بازار سرمایه، آسمان می‌تواند از این محل، منابع مالی مطلوبی را جذب کند.

وی با بیان اینکه «در حال حاضر روند تقاضا برای ورود به بورس در حال پیگیری است» افزود: اجرای قوانین خاص پذیرش شرکت‌های متقاضی در بورس به شفاف‌سازی وضعیت حال و آینده شرکت و همچنین مشخص شدن وضعیت این شرکت در مقایسه با سایر رقبای آن کمک خواهد کرد.

قادری اضافه کرد: به منظور ورود شرکت هواپیمایی آسمان به بورس، جلسات و مذاکراتی با شرکت تامین سرمایه آتیه و همچنین شرکت های مهم بورسی صورت گرفته است و روند مذاکرات و مشورت با دستگاه های ذیربط در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان در ادامه از دیدار خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی درکمیسیون های عمران، برنامه و بودجه و امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت: در این دیدارها پیرامون رفع مشکلات این صنعت به ویژه موضوع تامین منابع مالی لازم برای توسعه و تجهیز ناوگان شرکت هواپیمایی آسمان بحث و تبادل نظر شد.

قادری در پایان تاکید کرد: به منظور رسیدگی تخصصی به مسایل و مشکلات صنعت هوایی کشور، پیشنهاد شد در این خصوص کمیته ویژه ای تشکیل شود که خوشبختانه این پیشنهاد با نظر مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبرو شد.

کد خبر: 7275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =