درخواست وزیر از فدراسیون پزشکی، برای انصاریان

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه امکانات حمایتی و درمانی فدراسیون برای بهبود علی انصاریان را بکار بگیرید.

به گزارش آتیه آنلاین،  مسعود سلطانی‌فر امروز (سه‌شنبه) در تماس تلفنی با غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید مجدد بر دستورات گذشته برای مداوای علی انصاریان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، اظهارداشت: همه امکانات حمایتی و درمانی فدراسیون برای بهبود علی انصاریان بکار بگیرید.

وی گفت: ویروس منحوس کرونا روزهای سختی را بر مردم و ورزشکاران تحمیل کرده است و همه باید ضمن مبارزه و پیشگیری از شیوع این مشکل جهانی، به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و برنامه‌های آن کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی بهبودی برای انصاریان خاطرنشان کرد: برای سلامتی هر چه سریع‌تر او از صمیم دل دعا می‌کنم و امیدوارم خبر بهبودی او را بشنویم.

علی انصاریان حدود ۱۲ روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شد و امروز «حامد اژدری» یکی از بستگان او درخصوص وضعیت این پیشکسوت پرسپولیس گفت: سطح اکسیژین علی خیلی پایین است و از طرفی ضربان قلب او بالا است. به دلیل شرایطی که وجود داشت مجبور شدند اینتوبه کنند اما پس از انجام این عمل اکسیژن خون باید حداقل روی ۹۰ باشد اما اکنون اکسیژن انصاریان روی ۳۰ است.

کد خبر: 7567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =