آخرین قیمت میوه اعلام شد / موز صدرنشین گرانی

بر اساس نرخ‌نامه جدیدی که از سوی اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران اعلام شده و تا ۲۶ بهمن ماه نیز لازم الاجراست، قیمت ۳۰ قلم انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار اعلام شد که  پنج نوع میوه با افزایش قیمت مواجه شده و در این میان موز بیشترین میزان رشد قیمتی را تجربه کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران امروز نرخ‌نامه جدیدی را برای قیمت انواع میوه و تره‌بار اعلام کرد که سقف قیمتی برای هر میوه عرضه شده در این بازار اعلام شد و تقریبا همه میوه‌ها در این جدول بدون تغییر ماندند و تنها پنج نوع میوه با افزایش قیمت مواجه شدند.

البته این قیمت‌ها حداکثر نرخ‌های عمده فروشی است که در میدان مرکزی میوه و تره‌بار یا از سوی عمده فروشان قابل عرضه بوده و بالاتر از این اعداد و ارقام مصداق گران‌فروشی به حساب می‌آید.

موز کارتنی کیلویی ۴۰ هزار تومان است که نسبت به سقف قیمت هفته گذشته ۱۰ هزار تومان معادل ۳۳ درصد افزایش یافته است و با این اعداد و ارقام بیشترین رشد قیمتی را تجربه کرده است. پس از آن نوبت به پرتقال رسمی شمال شمال می‌رسد که ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته و خیار رسمی و گلخانه‌ای نیز با رشد ۱۸ و ۱۷ درصدی در رده‌ سوم و چهارم قرار می‌گیرند.

جداول قیمت انواع میوه در بازار عمده فروشی به شرح ذیل است:

کد خبر: 7987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =