افزایش پنج درصدی مستمری بگیران + جزییات

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده سازمان تامین اجتماعی، تعداد مستمری بگیران این سازمان در بخش‌های مختلف ازکارافتادگی، بازنشستگی و فوت شدگان به سه میلیون و ۲۳۳ هزار نفر رسیده است که نسبت به یکسال اخیر رشد ۵.۱ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی در جدیدترین گزارش خود از آمار انواع مستمری بگیران در آذر ماه امسال، تعداد کل این جامعه تحت پوشش سازمان را سه میلیون و ۲۳۳ هزار و ۶۱۹ نفر اعلام کرده است که این آمار نسبت به آذر ماه سال گذشته ۵.۱ درصد رشد داشته است.

در این آمار دو ملیون و ۱۵۸ هزار و ۶۲۴ نفر مستمری بگیر بازنشسته، ۱۴۱ هزار و ۲۵۵ نفر مستمری از کار افتاده و ۹۳۳ هزار و ۷۴۰ نفر مستمری بگیر فوت شده در فهرست سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

البته تعداد برقراری پرونده ازکار افتادگی و تعداد برقراری پرونده بازنشستگی در سازمان تامین اجتماعی در آذر ماه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته روند نزولی داشته است اما تعداد پرونده‌های فوت شدگان افزایش را نسبت به آذر ماه پارسال تجربه کرده است و همه پرونده های تشکیل شده به ۱۸ هزار و ۸۱۱ مورد می‌رسد.

کد خبر: 9035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =