تامین اجتماعی با مدیریت مناسب توانسته پاسخگوی مردم باشد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر شرایط مالی خوبی ندارد ولی با این حال با مدیریت مناسب توانسته پاسخگوی مردم باشد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با آتیه‌آنلاین، در خصوص بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق بودجه، دولت را مکلف کردیم تا بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند، گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از مهمترین سازمان‌های کشور است زیرا  بخش عمده‌ای از جامعه را تحت پوشش قرار می‌دهد و در حال حاضر به دلیل بدهی دولت به این سازمان، شرایط مالی خوبی ندارد ولی با این حال با مدیریت مناسب توانسته پاسخگوی مردم باشد.

عبدالله ایزدپناه ادامه داد: در بحث بازنشستگان تامین اجتماعی کسی به این موضوع توجه نکرد که همه بازنشستگان باید ارتقاء حقوق داشته باشند ولی در خصوص بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل کسری بودجه آنگونه که شایسته و بایسته بود این افزایش حقوق انجام نشد و تنها دلیل آن نیز بدهی های دولت به این سازمان است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مجلس به دنبال این هستیم که همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال شود و همچنین سازمان نیز مطالبات خود از دولت را پس بگیرد.

نماینده ایذه و باغملک تصریح کرد: اصرار مجلس بر این موضوع که دولت باید بدهی خود به سازمان را بپردازد و این موضوع قطعاً در صحن مجلس به عنوان یک موضوع حساس و کلیدی مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا اهمیت و جایگاه سازمان تامین اجتماعی برای ما بسیار بالاست و و با آوردن قوانینی دست دولت را در پس دادن بدهی خود به سازمان باز گذاشتیم تا مشکلات سازمان تامین اجتماعی هر چه سریع‌تر حل گردد.

صفورا طالب زاده

کد خبر: 9036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =