تشییع پیکر سرلشکر خلبان شهید بیک‌محمدی با حضور مدیران تامین‌اجتماعی

 مراسم تشییع پیکر سرلشکر خلبان شهید «بیرجند بیک‌محمدی» با حضور مقامات کشوری و لشکری در ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مراسم تشییع پیکر سرلشکر خلبان شهید «بیرجند بیک‌محمدی» با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی و مقامات کشوری و لشکری، در ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

عادل دهدشتی، معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های تامین‌اجتماعی با همراهی مدیران کل این سازمان در این مراسم حضور یافته و دقایقی با پسر شهید بیک‌محمدی؛ از همکاران این سازمان، به گفت‌وگو پرداخت.

دهدشتی با گرامیداشت رشادت‌های آن شهید والامقام، ضمن رساندن پیام تسلیت مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به فریبرز بیک‌محمدی، همکار اداره کل وصول حق بیمه سازمان تامین‌اجتماعی (پسر شهید)؛ با خانواده این شهید ابراز همدلی و همراهی کرد.

گفتنی است خلبان شهید «بیرجند بیک‌محمدی» در ششم خردادماه سال ۶۷ در ماموریت پشتیبانی سطحی از نیروهای زمینی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده، بر فراز دریاچه ماهی مورد هدف موشک قرار گرفت و از آن تاریخ هیچ اطلاعی از وضعیت خلبان بیک محمدی به دست نیامد و به عنوان جاویدالاثر در لیست شهدای خلبان قرار گرفت. پیکر مطهر این شهید خلبان شجاع نیروی هوایی ارتش، اخیرا در خاک عراق کشف و شناسایی شد و پس از گذشت ۳۲ سال از شهادت آن شهید والامقام، به خاک پاک میهن اسلامی بازگشت.
خلبان شهید بیرجند بیک محمدی، پدر بزرگوار فریبرز بیک محمدی، همکار اداره کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی بودند.

گزارش تصویری مراسم تشییع خلبان شهید «بیرجند بیک‌محمدی»

کد خبر: 10421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =