پیام شریعتمداری به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت چهارم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) آورده است: حضرت ابوالفضل العباس(ع) پرورش یافته مکتب ولایت و امامت با پیروی از مقتدای خویش، شجاعانه و دلاورانه در برابر بیداد زمانه و ظالمان عصر جهالت و تاریکی ایستاد و با شهادت پر افتخارش نور بر تارک تاریخ تاباند.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن این پیام به این شرح است :

 چهارم شعبان، سالروز ولادت با سعادت مظهر غیرت، شجاعت، رشادت و جانباز سرزمین کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را به همه هموطنان عزیز به ویژه جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت می گویم.

حضرت ابوالفضل العباس(ع) پرورش یافته مکتب ولایت و امامت با پیروی از مقتدای خویش، شجاعانه و دلاورانه در برابر بیداد زمانه و ظالمان عصر جهالت و تاریکی ایستاد  و با شهادت پر افتخارش نور بر تارک تاریخ تاباند.

جانبازان عزیز میهن نیز با بهره گیری از آرمان ها و ارزش های نظام و اسلام و با پیروی کامل از رهبر و مقتدای خویش با رشادت مثال زدنی حماسه های شکوهمندی را رقم زده ودر این راه جان ارزشمند خود را تقدیم کردند.

فرصت را مغتنم شمرده در سالروز ولادت بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، بهروزی، سلامتی و سربلندی روز افزون جانبازان رشید و دلاور ایران اسلامی را از خداوند منان آرزومندم.

کد خبر: 11265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =