تمرکز تامین اجتماعی بر معیشت بازنشستگان

رئیس هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پس از سال ها توسط تیم مدیریتی حاضر در تامین اجتماعی عملیاتی شده، این مهم نشان از توجه و تمرکز خاص آنها به بحث معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران است.

ارسلان حیدری در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی طی سال‌های گذشته اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بوده است که با نگاه خاص وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در راستای توجه به خواسته‌های بازنشستگان محقق شده است.

وی افزود: اجرای متناسب‌سازی حقوق با پیگیری‌های کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و تدبیر مدیرعامل و مجموعه سازمان تامین اجتماعی حرکت و اقدام بسیار ارزشمندی بود که در قالب دو مرحله در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ انجام شد.

این فعال بازنشستگی ادامه داد: در این راستا بازنشستگان رضایتمندی کامل خود را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند.

حیدری اضافه کرد: با توجه به بازخوردی که در هفته‌های گذشته از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان هرمزگان به کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی این استان رسیده، کاملاً می‌توان رضایتمندی این قشر از جامعه را به دنبال اجرای متناسب‌سازی حقوق آن‌ها دریافت.

وی گفت: یکی از نکات مثبت اجرای هر دو مرحله متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان این است که تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مشمول افزایش‌های اجرای این طرح شده و از مزایای کامل آن بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر: 15322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =