لغو تمام اعزام‌های ورزشی به خاطر کرونا

مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: امسال تمام اعزام‌های برون مرزی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شده است که مهمترین آن بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو بود.

به گزارش آتیه آنلاین، «علیرضا خسروی» گفت: امسال به دلیل برگزاری این ۲ رویداد مهم و همچنین رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک که یکی از شلوغ‌ترین سال‌های ورزشی بشمار می‌رفت، زیر سایه سنگین کرونا لغو شد و به ورزش هم لطمه سنگینی وارد کرده است.

وی افزود: بسیاری از میزبانی‌های ما در رشته‌های مختلف به دلیل کرونا لغو شد و حتی در سال کسب سهمیه المپیک اردوهای برون مرزی هم برگزار نشده است.

مدیرکل امورمشترک فدراسیون‌ها درباره وضعیت مجامع انتخاباتی هم توضیح داد: حدود هشت مجمع انتخاباتی به دلیل کرونا برگزار نشده است که به محض بهبود شرایط کرونا و صدور برگزاری آن توسط ستادمقابله با کرونا برگزار خواهیم کرد. 

خسروی ادامه داد: در برگزاری مجامع انتخاباتی و حتی اردوها بر اساس مصوبه ستاد کرونا عمل می کنیم که خارج از آن نمی‌توان رفتار کرد.

وی اظهار داشت: از بین ۵۱ فدراسیون، مجامع عمومی سالیانه ۴۸ فدراسیون در سال ۹۸ برگزار شده و تنها مجامع عادی فدراسیون‌های بولینگ وبیلیارد، ‌دانش‌آموزی و چوگان باقی مانده است. همچنین ۹۵درصد این مجمع به صورت مجازی برگزار شده است.

کد خبر: 1647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =