پیام تبریک رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، هفته تامین اجتماعی (۱۹ لغایت ۲۵ تیر) را به اعضای خانواده بزرگ این سازمان تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر محمد حسین مهدوی عادلی به شرح زیر است:

نامگذاری هفته تامین اجتماعی و روز ۲۵ تیر ماه بعنوان روز تامین اجتماعی، نه به عنوان یک دوره کوتاه و گذرا بلکه به مثابه حرکتی نمادین و ملی برای ایجاد همگرایی و همدلی بین ارکان مهم کار و تولید و تحکیم روابط آنها از سویی و توجه به نقش دولتها در جهت ساماندهی و شکل دهی آن از طریق بیمه ها و مشارکتهای مردمی در جهت جلوگیری از زایش فقر، توسعه پایدار، تضمین ثبات در تولید و اشتغال، ارتقاء سطح سلامت عمومی و بآلمال بازتوزیع عادلانه درآمدها و برقراری عدالت اجتماعی حائز اهمیت و شایسته گرامیداشت و تکریم است. به بیان دیگر تامین اجتماعی پشتیبان حیات اقتصادی اجتماعی هر جامعه پیشرفته امروزی است.

سازمان‌ تأمین‌اجتماعی در کنار تامین آینده قشر کارگر با پرداخت مستمری و برقراری بیمه‌های درمانی و بیکاری از طرفی و حمایت از کارفرمایان به عنوان قشر کارآفرین و متولیان چرخه تولید در جامعه از طرف دیگر و همچنین سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان زیربنایی کشور به ایجاد اشتغال پایدار و تحقق رفاه اجتماعی کمک می‌کند. بخشی از سرمایه‌گذاری‌های این سازمان با هدف افزایش رفاه اجتماعی پیگیری می‌شود و بخش دیگر از سرمایه‌گذاری‌ها، بازده مطلوب اقتصادی برای فراهم شدن امکان استمرار خدمات و ارتقای کمی و کیفی آن را دنبال می نماید.

هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در دوره هفت ساله فعالیت خود و در راستای اهداف عالیه فوق و تحقق اقتصاد مقاومتی، تلاش نموده است تا با انجام اقدامات اساسی و زیربنایی همچون تدوین برنامه استراتژیک، همگرایی و هم افزایی درشرکتهای گروه تأمین، بورسی شدن شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مدیریت نوین در بخش درمان با تشکیل هلدینگ درمان و ایجادیک ساختار مستقل و حرفه ای، صیانت از بانک رفاه کارگران بعنوان یکی از سرمایه گذاری های بین نسلی سازمان، اصلاح ساختار اداری، تحول در حوزه فناوری اطلاعات، وصول بخش قابل توجهی از مطالبات انباشته سازمان ناشی از حق بیمه ها از دولت، اجرای متناسب سازی مستمریها، گامهای مهم و ارزشمندی درجهت ثبات و پایداری سازمان متبوع، استیفای حقوق شرکای اجتماعی، بهبود معیشت بازنشستگان، ارتقاء سلامت اداری با هدف افزایش شفافیت و پاسخگویی، پی ریزی نظارت همگانی بر مبنای اصل هشتم قانون اساسی در دوره یادشده بردارد. بی شک این مهم محقق نمی شد مگر با همدلی و وفاق اعضای محترم هیات مدیره، مدیران عامل سازمان و مجموعه مدیران و کارکنان و ارکان خانواده بزرگ تامین اجتماعی که با اغتنام فرصت از همکاری و مساعی صادقانه این عزیزان قدردانی می نمایم. در پایان هفته تامین اجتماعی را به تک تک اعضای خانواده بزرگ تامین اجتماعی بویژه بازنشستگان محترم، کارگران معزز، کارفرمایان ارجمند و مدیران و کارکنان خدوم و صدیق سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

کد خبر: 21964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =