تقسیم امتیازات در رقابت‌های امروز

دو بازی دیگر امروز از هفته سوم لیگ برتر فوتبال بین ذوب آهن اصفهان و پیکان و شهرخودرو و صنعت نفت برگزار شد که با تساوی یک-یک هر دو رقابت به پایان رسید.

 به گزارش آتیه‌آنلاین، ایلنا نوشت: روز دوم از هفته سوم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و صنعت نفت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد پیگیری شد که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید.

در این بازی که دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، معراج پورتقی در دقیقه ۸۲ برای شاگردان سیدمهدی رحمتی گل زد. در حالی که این دیدار به وقت‌های اضافه رسیده بود تیم صنعت نفت در دقیقه ۹۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را طالب ریکانی به گل تساوی تبدیل کرد. شهرخودرو با این تساوی ۴ امتیازی شد و صنعت نفت هم به امتیاز ۴ رسید.

همچنین در بازی ذوب آهن اصفهان و پیکان که از ساعت 16:20 دقیقه  در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد،  ابتدا ابراهیم صالحی گل اول بازی را برای خودروسازان به ثمر رساند در ادامه تلاش های میزبان برای تغییر نتیجه، در دقیقه 35 جواب داد و میلاد جهانی کار را برای میزبان به تساوی کشاند.

در ادامه تلاش های دو تیم برای برتری در این میدان تاثیری نداشت تا شاگردان رحمان رضایی و مهدی تارتار به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

کد خبر: 2235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =