حضور وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون صنایع و معادن

وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و به سئوالات و دغدغه‌های نمایندگان پاسخ گفت.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از پاون، صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با حضور در جمع اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی به تشریح برنامه‌های خود برای اعضای این کمیسیون پرداخت.

محرابیان با تشریح برنامه‌های خود برای افزایش ظرفیت تولید برق به میزان ۳۰ هزار مگاوات در ۴ سال اعلام کرد: در این بخش به کمک صنایع و بخش خصوصی نیاز داریم و اینجا نقش کمیسیون صنایع و معادن مهم و حیاتی است.

وی در تشریح بخش دیگری از برنامه‌های خود برای مدیریت مصرف آب و برق گفت: تجربه ای که بنده در سال ۱۳۸۵ در خصوص تبصره ۱۳ برای صرفه جویی در مصرف بنزین داشتم را می‌توانیم در بحث مدیریت مصرف آب و برق به کار ببندیم.

وزیر پیشنهادی نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه خود به منظور افزایش سطح بهره‌مندی روستاها از آب شرب از ۷۰ درصد به بالای ۹۰ درصد، گفت: اجرای این کار به ۲۴ هزار میلیارد تا ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که برنامه کاملی برای تامین این منابع مالی تدوین شده است.

کد خبر: 25377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =