سنگ تمام کادر درمان بیمارستان اهواز برای بیماران کرونا

رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز، این مرکز درمانی را بازوی بیمارستان دانشگاهی در خدمت‌رسانی به بیماران کرونا توصیف کرد؛ به گونه‌ای که هربار که در شهر اهواز پیک بیماری ایجاد می‌شود، دانشگاه، اولین مرکز درمانی را که به کمک می‌طلبد، بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز است؛ زیرا کادر درمان با جان و دل کار می‌کنند و برای درمان بیماران کرونا سنگ تمام می‌گذارند.  

دکتر محمد آرزومند در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین افزود: زیرا به گفته خودشان به علت خدمات با کیفیت و مناسب و نیز رضایت‌مندی بالایی که بیمارها از این مرکز دارند، هیچ‌گاه این بیمارستان از چرخه خدمات کرونا خارج نشده و هربار که نیاز دارند، ما وارد چرخه می‌شویم.

وی افزود: این رضایت‌مندی قطعا حاصل تلاش و زحمات کارکنان این مرکز است که حدود یک سال و نیم است که با جان و دل زحمت می‌کشند و در این هوای گرم با پوشش محافظتی کرونا مشغول خدمت دهی به بیماران هستند و سنگ تمام گذاشته‌اند.

رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز، با بیان اینکه در راه این خدمت‌رسانی یک شهید سلامت به جامعه پزشکی تقدیم کرده‌ایم، افزود: شهید فاطمه نجم‌السادات، مامایی بود که زمستان سال گذشته در اثر کرونا به جرگه شهدای سلامت پیوست.

آرزومند با اشاره به دوران سخت مبارزه با کرونا که هنوز نیز ادامه دارد، افزود: قطعا بدون حمایت مدیریت استان، حمایت مسئولان ستاد مرکزی و نیز تلاش و جانفشانی پزشکان، پرستاران و کادر درمان امکان عبور از بحران کرونا میسر نبود. می‌توانم بگویم یک سال و نیم اخیر جزو سخت‌ترین دوران مدیریتی بود که سپری شد.

وی افزود: به ویژه اینکه در آغاز همه‌گیری با مسائلی در زمینه تدارکات از جمله تهیه مواد مصرفی و تجهیزات با کمبودهایی مواجه بودیم و حتی برای انجام کارهای کوچک خدماتی کسی از بیرون حاضر به همکاری نبود و خود کارکنان این امور را عهده‌دار شدند و اکنون از وظایفی که برعهده داشتیم، سربلند بیرون آمدیم.

رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز، با بیان اینکه استان خوزستان در پیک چهارم کرونا به‌سر می‌برد، افزود: سختی مبارزه با کرونا از ۲۶ بهمن ۹۹ با آغاز پیک سوم شروع و به پیک چهارم متصل شد. از آن تاریخ تاکنون همکاران ما به طور پیوسته مشغول به خدمت هستند و بیمارستان از بیماران کرونا خالی نشده است.

آرزومند افزود: اکنون در پیک چهارم استان، حدود شش ماه است که بیمارستان با تمام ظرفیت و کارکنان با تمام توان کار می‌کنند و این دوران طولانی مشکلات زیادی را برای کارکنان ایجاد کرده است و انتظار می‌رود که با حمایت بیشتر از کارکنان قدر زحمات آن‌ها دانسته شود تا ‌ان‌شاءالله با تلاش و فداکاری پیک چهارم نیز به پایان برسد.

کد خبر: 25939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =