علی حیدری، درگذشت دکتر طریقت منفرد را تسلیت گفت

علی حیدری، نایب‌رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پیامی، درگذشت محمدحسن طریقت منفرد (وزیر سابق بهداشت) را تسلیت گفت.

به گزارش آتیه آنلاین، در متن این پیام آمده است؛

«انالله  و انا الیه راجعون»

دریافت خبر درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر محمدحسن طریقت منفرد، موجب تاسف و تاثر گردید.

دکتر طریقت ازجمله افرادی بود که در اواخر دهه ۶۰ و پس از تصویب قانون الزام سازمان تامین اجتماعی به ارائه خدمات درمانی (تا پیش از آن و براساس تصمیم متخذه در رژیم گذشته، بخش درمان سازمان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادغام شده بود و بیمارستانها و درمانگاههای متعلق به سازمان در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته بود و سازمان سهم درمان را به حساب وزارت بهداشت واریز و بیمهشدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با در دست داشتن دفترچه بیمه خدمات درمانی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کردند) نسبت به بازپسگیری بخش درمان و بیمارستانها و مراکز درمانی سازمان اقدام و معاونت درمان سازمان را مجدداً احیاء نمودند.

دکتر طریقت همچنین در ادوار مختلف سازمان (در زمان مدیرعاملی مرحوم غرضی، در زمان مدیرعاملی آقای دکتر ذبیحی و...) مسئولیت‌هایی نظیر معاون درمان، سرپرست سازمان و عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی را در کارنامه خود دارد و در دولتهای نهم و دهم نیز معاونت وزیر رفاه و تامین اجتماعی و مسئولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برعهده داشت.

و اما دکتر طریقت همواره در طی سالیان متمادی، دغدغه مندی و دلسوزی زاید الوصفی در قبال سازمان تامین اجتماعی داشت و حتی زمانی که سرپرستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برعهده داشت نیز، اجازه نداد که تعدی به سازمان تامین اجتماعی صورت پذیرد و ایده‌های زیادی برای مدیریت بهینه منابع و مصارف بخش درمان سازمان تامین اجتماعی داشت و طی دولت های یازدهم و دوازدهم نیز همواره در صف افرادی قرار داشت که مقابل اقدامات متولیان وقت وزارت بهداشت برای دست اندازی به اموال بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، میایستاد.

هرچند که بعضاً و در ادوار مختلف، از سوی متولیان وقت سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بیمهری و بیاعتنایی قرار گرفته بود ولیکن هیچگاه در دفاع از کیان سازمان تامین اجتماعی و منافع و مصالح بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در مرکز تصمیم سازی و تصمیم گیری فروگذار نمی‌کرد.

جا دارد این مصیبت بزرگ را به خانواده معزز و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجز جزیل مسئلت نمایم. روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد.

کد خبر: 29717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =