سرپرست تامین‌اجتماعی درگذشت دکتر طریقت‌منفرد را تسلیت گفت

سرپرست سازمان تامین‌اجتماعی با صدور پیامی درگذشت دکتر طریقت‌منفرد، عضو هیات‌مدیره و معاون اسبق درمان سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، متن پیام تسلیت صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عضو هیات‌مدیره و معاون درمان اسبق سازمان تامین‌اجتماعی، دکتر محمدحسن طریقت منفرد را به خانواده و بازماندگان محترم آن همکار گرانقدر و به جامعه پزشکی کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

ایشان استادی برجسته در حوزه علوم پزشکی و از حامیان و مروجان طب سنتی بودند که سالیان متمادی در پستهای مختلف مدیریتی نظام سلامت کشور، برای تحقق آرمان عدالت در دسترسی به خدمات سلامت، مبارزه با تضاد منافع در نظام سلامت و احقاق حقوق گروه‌های محروم و کمتر برخوردار جامعه در زمینه بهره‌مندی از خدمات مطلوب سلامت تلاش و مجاهدت  کردند.

دکتر طریقت همچنین برای دوره‌ای نیز در سازمان تامین‌اجتماعی به عنوان عضو هیات‌مدیره و معاون درمان سازمان در خدمت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی بودند و در این پست نیز دستاوردهای ارزشمندی از ایشان به یادگار مانده است. مجددا درگذشت این همکار گرانقدر را تسلیت عرض نموده و شادی روح و رحمت و مغفرت برای آن عزیز درگذشته از خداوند منان مسئلت دارم.

کد خبر: 29719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =