شهردار تهران فردا به مجلس می‌رود

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به حضور شهردار تهران در روز سه شنبه در مجلس، گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسات فراکسیون‌های مجلس با شهردار تهران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، مسئله تغییر ساعت طرح ترافیک تهران خواهد بود، معتقدم یک مرتبه ورود به طرح ترافیک باید رایگان باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر درباره تصمیم جدید شهرداری تهران مبنی بر شروع طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح به جای ۸:۳۰ و تغییر ساعت پایان طرح ترافیک از۱۶:۳۰ به ساعت ۱۷:۳۰، عنوان کرد: با توجه به افزایش سرعت واکسیناسیون و نزدیک شدن به موعد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و افزایش ترددها در شهر، برای کنترل ترافیک و جلوگیری از آلودگی هوا باید به تدریج شرایط طرح ترافیک نیز به حالت سابق خود بازگردد.

فقط شهروندانی که واکسینه شدن بتوانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته حتما در این راستا باید حمل و نقل عمومی توسعه یابد، افزود: از سوی دیگر باید نظارت دقیقی صورت گیرد تا فقط شهروندانی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند که واکسینه شده‌اند.

وی تأکید کرد: اما اگر قرار باشد، طرح ترافیک به حالت اولیه خود یعنی زمان پیش از شیوع ویروس کرونا بازگردد، حتما باید یک مرتبه ورود و خروج از طرح برای شهروندان آزاد باشد تا مردم دغدغه‌‎ای نسبت به این موضوع نداشته باشند.

شریعتی تصریح کرد: با این روش نگرانی‌ها نسبت به ترافیک در منطقه طرح، آلودگی هوا و شیوع کرونا کمتر می‌شود و نگرانی‌ شهروندان نیز برای استفاده از حمل و نقل عمومی نیز کاهش می‌یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با یادآوری اینکه در روز سه شنبه شهردار تهران در مجلس حاضر می‌شود، گفت: شهردار تهران برای حضور در جلسه مشترک با کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، فراکسیون مدیریت شهری و فراکسیون محیط زیست در مجلس حاضر خواهد شد که یکی از اصلی ترین موضوعات، در این جلسات، همین موضوع تغییر ساعت طرح ترافیک است.

کد خبر: 33390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =