قرائت فاتحه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی بر سر مزار دکتر نوربخش

همزمان با سومین سالروز درگذشت دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی؛ سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با قرائت فاتحه بر مزار آن مرحوم یاد و خاطره دکتر نوربخش را گرامی داشت.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی همچنین به گفتگو با همسر مرحوم دکتر نوربخش پرداخت و جان باختن آن مرحوم در حین مأموریت و خدمت به مردم را افتخاری ارزشمند دانست و گفت: مرحوم دکتر نوربخش در دوره مدیریت بر سازمان تأمین اجتماعی و همچنین در کار طبابت نامی نیک از خود برجای گذاشت و انشاء الله نتیجه خدمات آن مرحوم غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیاء الله باشد.

موسوی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری(ع) که می‌فرماید: بهشت برین دری دارد به نام باب المعروف که تنها کسانی از آن وارد بهشت می‌شوند که عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده‌اند، گفت: مرحوم دکتر نوربخش جزو افرادی است که سال‌ها در سازمان تأمین اجتماعی خدمت کرده و برای اعتلای سازمان تلاش وافری داشته است.

همچنین همسر مرحوم نوربخش در سخنانی با سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ضمن قدردانی از حضور وی و هیأت همراه بر سر مزار مدیرعامل فقید سازمان گفت: مرحوم دکتر نوربخش همواره در سازمان حضور فعال و دلسوزانه‌ای داشت و حتی در روزهای تعطیل نیز در محل کار خود حضور می‌یافت و تلاش می‌کرد که مشکلی را از دوش سازمان بردارد.

دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین، معاون فقید حقوقی و امور مجلس این سازمان روز ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در حین مأموریت کاری به استان گلستان طی سانحه رانندگی به دیار باقی شتافتند.

گزارش تصویری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی

کد خبر: 35142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =