با انجام تغییرات اصلاحی، همه کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند

سرپرست سازمان تامین‌اجتماعی در خصوص پوشش بیمه ای کارگران ساختمانی گفت: پس از انجام اقدامات و تغییرات اصلاحی لازم، برای بیمه کارگران ساختمانی در استان‌ها سقفی وجود نخواهد داشت و با این ضرایب و تغییرات جدید، همه کارگران ساختمانی  تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار خواهند گرفت.

سرپرست سازمان تامین‌اجتماعی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص پوشش بیمه ای کارگران ساختمانی گفت: پس از انجام اقدامات و تغییرات اصلاحی لازم، برای بیمه کارگران ساختمانی در استان‌ها سقفی وجود نخواهد داشت و با این ضرایب و تغییرات جدید، همه کارگران ساختمانی  تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار خواهند گرفت.
میرهاشم موسوی د اظهار داشت: ضرایب بیمه کارگران ساختمانی قبلا به صورت دقیق محاسبه نشده بود و بر اساس محاسبات انجام شده از زمان اجرای این طرح تا به امروز در حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان کسری منابع در این حوزه وجود داشته است.
وی تصریح کرد: اصلاح ماده ۵ در مجلس شورای اسلامی در این راستا صورت گرفته و  مورد کمیسیون تایید کمیسیون قرار گرفته است و بزودی در صحن علنی مجلس این موضوع مطرح خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجهات به اصلاحات حوزه بیمه کارگران ساختمانی، شرایط به سمتی پیش رفته است که در مناطق محروم، کم برخوردار و دارای درآمد پایین، حق بیمه پایین‌تری در نظر گرفته خواهد شد و در مناطق بیشتر برخوردار، ضرایب بیشتر خواهد بود و جبران کسری منابع از این طریق انجام خواهد شد.

کد خبر: 35192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =