انتصاب معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی مصطفی سوری را به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم انتصاب صادر شده از سوی میرهاشم موسوی آمده است:

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به سمت "معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری" منصوب می‌شوید. شایسته است با توکل به خداوند متعال در راستای ایفای مسئولیت خطیر صیانت و ارتقای ارزش ذخایر، دارائی‌ها و سرمایه کلیه ذی‌نفعان سازمان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های انسانی، مادی، علمی، معنوی و در پرتو توجه به اصول سه‌گانه "تحول، عدالت و اعتماد افزایی"، در تحقق انتظارات و اهم راهبردهای ذیل همت گمارید:

۱. ارائه سیاست‌های کلان تحولی در فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد افزایش سهم سازمان در تولید ناخالص ملی، اشتغال و بهره‌وری منابع و دارایی‌های در اختیار.

۲. توجه ویژه بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با رویکرد عدالت محور به عنوان مهمترین راهبرد برنامه‌ریزی اقتصادی در سازمان تامین اجتماعی و دولت سیزدهم، در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب

۳. ایجاد سازوکار تحقق اصول حاکمیت شرکتی یکپارچه و متناسب با ساختار شرکت‌ها و بنگاه‌های مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و بازنگری روابط بین معاونت اقتصادی، شرکت‌های تابعه و سایر حوزه‌های اقتصادی سازمان با رویکرد تحول و اعتماد افزایی.

۴. ایجاد سازوکار نظارت سیستمی و مستمر بر شرکت‌ها، موسسات و نهادهای مالی تابعه به منظور ارتقای وضعیت سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد، تعارض منافع در شرکت‌های مزبور و تلاش در جهت پیاده‌سازی و تقویت نظام مستمر پایش سرمایه‌گذاری‌های سازمان.

۵. ساماندهی پورتفوی سازمان و پیاده‌سازی ساختار مدیریت دارایی‌ها و حداکثر کردن دارایی‌های سازمان از طریق هم‌افزایی و سازو کارهای توسعه‌ای با تمرکز بر تعهدات سازمان و حوزه‌های کسب و کار مربوطه.

۶. شناسایی افراد متعهد، متخصص، خلاق و انقلابی جهت تکمیل بانک اطلاعات مدیران مجموعه‌های اقتصادی سازمان به منظور بکارگیری آنان در جایگاه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان و نیز نظارت مستمر بر عملکرد ایشان.

۷. مطالعه، امکان سنجی، پیگیری و اجرای طرحها، ابزارهای تأمین مالی و روش‌های پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی و تجزیه و تحلیل مستمر فضای کسب و کارهای جدید و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان.

توفیقات روزافزون جنابعالی را ظل عنایات اهل بیت علیهم‌السلام از درگاه ایزد منان خواستارم و امید است با استفاده از تمامی توان خود و تجربیات و ظرفیت‌های سایر همکاران و جذب نیروهای پرانگیزه، تشریک مساعی و تعامل بین بخشی توفیق خدمت‌گذاری بیشتر حاصل گردیده و در این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

کد خبر: 35909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =