شفافیت و مردمی بودن راهبردهای معاونت تعاون در دولت سیزدهم

معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شفافیت و مردمی بودن را دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم دانست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی، امروز درحاشیه بازدید ازتعاونی مصرف کارکنان این وزارتخانه اعلام کرد : تنها مسیر افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مردمی بودن تعاونی ها گفت : افزایش کمی و کیفی تعاونی ها به شکل جدی از سوی وزارت مردم دنبال می شود.

وی تصریح کرد : هدف نهایی ما افزایش سهم بخش تعاون از کل کیک اقتصاد کشور است.

مسکنی همچنین در ادامه تاکید کرد: برگزاری مجامع تعاونی ها به صورت الکترونیکی انجام شود.

معاون امور تعاون ادامه داد: اصلاح ساختاروجلوگیری از گلوگاه های فساد خیز در تعاونی ها به دو شکل نظارت بیرونی (بخش دولتی تعاون) و نظارت درونی (از طریق اعضای مجمع عمومی در مجامع سالانه تعاونی ها) انجام می شود.

وی افزود : وزارت مردم به عنوان متولی نظارت بخش دولتی تعاون، شفافیت و جلوگیری از فساد را از زیر مجموعه های خود آغاز می کند.

گفتنی است تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختار شماره یک و دو فعالیت می کند.

در این بازدید بهرام درستکار، مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» گزارشی از عملکرد این تعاونی از سال های ۹۰ تا ۹۹ ارائه کرد.

تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ۳ هزار و ۱۹۵ نفر عضو است.

در حال حاضر۳ هزار و ۳۰۰ شرکت تعاونی مصرف با بیش از ۵ هزار فروشگاه در سطح کشور در گرایش های کارگری، کارمندی و محلی در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

کد خبر: 35924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =