مرتفع نمودن موانع ارتباطی با تعاملات میسر می شود

رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آتیه گفت: ظرفیت مناسبی برای تقویت ارتباط با شرکای اجتماعی در موسسه وجود دارد و تعامل با استانها در این مسیر مد نظر بوده تا تصمیمات نهادهای حاکمیتی به نفع مخاطبین و با برنامه ریزی تحلیلی صورت پذیرد.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا امیرپور، رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آتیه ضمن بیان مطالب فوق افزود: موسسه آتیه بازوی ارتباطی و توانمند سازمان بوده و خواهد بود و بر ارتباطات درون و برون سازمانی تاکید دارد. 

وی در ادامه تصریح نمود: وظیفه مدیران سازمانی و مجموعه قلمرو تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه بر این است که بیش از گذشته در راستای مرتفع نمودن موانع موجود ارتباطی با برنامه ریزی بیشتر گام بردارند.

امیرپور در خاتمه گفت: در راستای رضایت همکاران با احیای مجدد نشریه داخلی سازمان بعنوان ضمایم آتیه اقداماتی صورت گرفته است.

محمد رسولی، معاون تولید و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آتیه در این نشست گفت: در تولید محتوا با تابعیت از سیاست های کلان سازمانی و همچنین در حوزه اطلاع رسانی وظیفه خطیری داشته و در قالب ارتباطی دو سویه نقش واسطه بین شرکای اجتماعی و سازمان را داریم.

وی در ادامه به انعکاس نقطه نظرات مخاطبین بعنوان رسالت موسسه اشاره داشت و گفت: چالش ها را از سوی استانها دریافت نموده و با تحلیل موارد مطروحه و انتقال به مدیران تصمیم گیر راهکارهای نهائی اتخاذ می گردد که صفحه آتیه آنلاین با هدف درج و تحلیل لحظه ای اخبار و گزارشات، فضای اطلاع رسانی مناسبی را ایجاد نموده و با آگاهی رسانی اهداف سازمانی به شرکای اجتماعی سعی در برقراری تعاملات دو سویه و افزونتر می باشد.

محمدرضا قاریانپور، مدیر کل تامین اجتماعی قزوین نیز ضمن تقدیر از توجه نشریه رسمی سازمان به نظرات مراکز استانها تصریح نمود: تعامل با کارفرمایان بعنوان عاشقان تولید به ویژه در سال پشتیبانی ها و مانع زدائی ها ضرورتی انکار ناپذیر است و نبود ارتباط با مجامع برون سازمانی چالش های عدیده ای را در تعمیم و پوشش بیمه ای و شناسائی مقررات و قوانین بیمه ای ایجاد می نماید و نتیجه تعاملات دو سویه در استان صنعتی قزوین کاهش چشمگیر شکایات به ویژه در ستاد تسهیل به حداقل دو مورد بوده است.

قاریانپور در ادامه تصریح نمود: روح سازمانی به عظمت تامین اجتماعی یک ریال پول ناحق را نمی پذیرد و در ترازوی خدمت به نفع مخاطبین می بایست عمل نموده و رسالت، به حداقل رساندن بروکراسی های اداری و شفاف سازی بخشنامه هاست و پیچ و خم اداری کارفرما را نالان کرده در نتیجه با مشاهده ی قوانین دست و پا گیر اداری به سمت تولید نخواهد رفت.

وی گفت: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی و تفویض اختیار به واحدهای اجرائی مورد اهتمام استان بوده و نیروی انسانی خلاق بسیار وجود دارند که متاسفانه پیشنهادات آنان در پیچ و خم اداری از بین رفته و مفتخریم که سازمانی پویا با کادر تحصیل کرده داشته لیکن در پرورش ایده های آنان راه بسیار است.

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین افزود: با هدف فوق نظام پیشنهادات را هم برای همکاران و هم مخاطبین فعال کرده و طی یک هفته از راه اندازی آن از ۲۷۰ پیشنهاد واصل شده از منتخبین هم تقدیر نموده و با هدف ایجاد ترغیب در بین همکاران رقابت شعبه ای و درون واحدی ایجاد نموده ایم.

قاریانپور در خاتمه به نشست های گوناگون بنابر مناسبت های مختلف  با کانون های بازنشستگی و همچنین کارفرمایان بعنوان وزنه ی تاثیر گذار در استان، برپائی ملاقات های مردمی در سطح استان و شهرستان ها و بخش های تابعه استان و پیگیری بجد پرونده های مطروحه در این نشستها، برگزاری جلسات مشاوره ی کارگاهی در سطح واحدهای تولیدی با کارفرما و کارگر و ارائه ی راهکارهای اساسی در بهبود وضعیت معیشتی نیروهای تولید و... اشاره داشت و ضمن تقدیر از اهتمام خاص مدیران تصمیم گیر به طرح ۳۰۷۰ در جهت کاهش مراجعات و رضایت مخاطبین، ایجاد بازاریاب های حقیقی با هدف افزایش بیمه شده و رشد وصولی های سازمانی را تاکید نمود.

کد خبر: 36393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =