زبان گویای تعاونی‌ها در مطالبه‌گری هستیم

مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در جریان  نشست تخصصی با مدیران عامل اتحادیه های سراسری حمل و نقل گفت: ما در معاونت تعاون می توانیم زبان گویای تعاونی‌ها در حوزه مطالبه گری باشیم.

به گزارش آتیه آنلاین، مسکنی گفت: مردم به پیام امام راحل رحمت الله علیه در روز حمل و نقل لبیک گفتند و بارها را در بنادر خالی کردند و بنابراین پایه تعاون بر حضور مردم است.

وی گفت: دنیا با کسب پول فردی دچار مشکل شده است و در واقع آنجایی امنیت وجود دارد که منافع جمعی وجود دارد و تعاونی بهترین الگو برای اجرای این ایده است.

مسکنی ادامه داد: ۳۰ درصد بار و ۷۰ درصد مسافر کشور توسط تعاونی ها در حال جابجایی است. باید توجه داشت که حمل و نقل یکی از زیرساخت های بسیار اثرگذار است.

وی افزود: هر جایی که اتفاقی مردمی شکل گرفته، شبکه حمل و نقل در آن تاثیرگذاری فراوانی داشته است و اساسا شبکه تعاونی در واقع شبکه حمل و نقل مردم عادی جامعه است.

معاون تعاون وزارت کار ادامه داد: آمادگی داریم که تعاونی های دانش بنیان در حوزه بار از روش های نو استفاده کنند، شبکه جمع آوری را در حوزه تولید انجام دهیم و حمایت آنها را در معاونت تعاون در نظر داریم.

وی گفت: بخش تعاون می تواند با همکاری معاونت امور تعاون وزارت کار و مجلس کارهای مهمی را در دستور کار داشته باشد.

مسکنی گفت: بر اساس سند توسعه تعاون، در هر دستگاه یک نفر باید به عنوان مسئول بخش تعاون فعال باشد.

کد خبر: 39157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =