روز پرستار، تجلی‌گر ایثار و فداکاری

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک صادر شده از سوی دکتر امیرعباس منوچهری بدین شرح است:

 به نام خداوند بخشنده و مهربان

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود

 تا جهان باقی و آیین محبت باقیست

فرا رسیدن سی ام آذر ماه مصادف با پنجم جمادی الاول، ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به شمار پرستاران سختکوش و ایثارگر تبریک و شادباش عرض می نمایم.

در شرایط سخت و پرمخاطره کنونی که بیماری کرونا بر سراسر حیات بشریت سایه افکنده است، تلاش و همت پرسنل خدوم شاغل در حرفه شریف پرستاری که با وظیفه شناسی، استقامت و صبوری بی بدیل تجلی گر ایثار و یاریگر نسل بشریت درمواجهه با این بیماری نوپدید بوده و در پرتوی علم و دانش، تجربه و از خودگذشتگی، همچون همیشه غبار درد و محنت را از چهره خسته دردمندان و بیماران می‌زدایند، تحسین و قدردانی آحاد مردم میهن اسلامی را موجب شده است.

با توجه به تداوم شرایط سخت و حساس ناشی از شیوع همه گیری بیماری کرونا در کشور، کاستن مخاطرات جانی و تبعات زیان بار اقتصادی، نیازمند به یکپارچگی و تلاش مضاعف همه دست اندکاران عرصه درمان و به خصوص پرستاران گرامی می‌باشد.

امید است شما پرستاران ارجمند در سایه تعهد، دانش و تخصص خود و با بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته، استوار و پرتلاش، برگ زرینی از جان فشانی و ایثار در خدمت به خلق و نیل به اهداف متعالی سازمان که همانا رضایت حق تعالی است برجای بگذارید.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای عرصه سلامت، مجاهدت‌های خالصانه و ارزشمند یکایک همکاران بزرگوار را که درسایه توکل به خدا نوید بخش طلوع صبح امید و تداوم زندگی می‌باشد ارج نهاده، از پروردگار متعال برای شما و خانواده‌های ارجمندتان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: 3981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =