۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 46447

ادای دین بسیجیان سازمان تأمین اجتماعی با خدمت‌رسانی

مهدی تیموری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی
ادای دین بسیجیان سازمان تأمین اجتماعی با خدمت‌رسانی

بسیجیان سازمان تأمین اجتماعی با خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان دین خود را به حضرت امام(ره)، شهدای معزز و خانواده گرانقدر شهداء ادا می‌کنند.

در آستانه چهل و سومین سالگرد یوم ا... ۲۲ بهمن، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و شهدای گرانقدر و معزز انقلاب، دفاع مقدس، شهدای سلامت و  مدافع حرم به ویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرا رسیدن ۲۲ بهمن را که تقارن با ماه مبارک رجب دارد خدمت مقام عالی سازمان، معاونین و مدیران محترم و همه همکاران جهادگر و خدمت‌رسان به ملت شریف ایران اسلامی در خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی و شرکای اجتماعی محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تاکید برای عملی کردن منویات حضرت امام خامنه‌ای رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت تبیین ابعاد مختلف عظمت انقلاب اسلامی برای نسل جوان که مخاطب اصلی بیانیه می‌باشد گام های بعدی را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی محکم‌تر برداریم.

حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی در گام دوم انقلاب با تأسی از مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با استفاده از  ظرفیت نیروهای توانمند بسیجی خود در کنار مدیران و مسئولان سازمان در خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان در عرصه‌های ذیل تلاش و کوشش می‌نماید تا موجبات رضایتمندی مردم و ذی نفعان سازمان را فراهم کرده و دین خود را به امام شهداء، شهدای معزز و خانواده گرانقدر شهداء ادا نماید.

  1. تقویت فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد و خدمت‌رسانی در واحدهای بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی.
  2. جهاد علمی و تحقق بیش از پیش گفتمان اندیشه‌ورزی و بهره‌مندی از نیروهای توانمند و نخبه در راستای تحول آفرینی با هدف ارائه خدمات کیفی‌تر و کارآمدتر و توسعه عدالت اجتماعی و اعتمادسازی در جامعه به نفع ذی‌نفعان.
  3. جهاد اقتصادی، تحقق جهش تولید و اشتغال پایدار.
  4. ترویج معنویت، اخلاق مداری و تحول خودباوری مردم.
  5. ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و رویکرد خانواده محوری.
  6. تلاش جهادگونه برای ایجاد انگیزه، امیدواری و تقویت فضای امید و نشاط.
  7. تکیه و اعتماد بر نیروهای کارآمد، مومن، انقلابی و مردمی.

از خداوند متعال صحت و سلامتی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تمامی خادمین به نظام با برکت اسلامی و مردم شریف کشورمان را مسئلت می‌نمائیم.

کد خبر: 46447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =