شرکت بیش از ۳ هزار نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از ۳ هزار نفر در مراحل مختلف بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی امسال شرکت کردند.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی جهانی ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین مسابقاتی انس گرفتن بیشتر همکاران و آگاه کردن آنان در مسیر تمسک به قرآن است، تصریح کرد: ‌قرآن کریم برجسته ترین و والاترین کتاب آسمانی است که نقش مؤثری در تعیین مسیر درست زندگی دنیوی و اخروی ما انسانها دارد.

‌ مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در آبان ماه امسال (۱۴۰۰)، در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم به‌صورت سراسری و همزمان در کل کشور، برگزار شد، افزود: بیش از ۳ هزارنفر در بخش آقایان و بانوان این دوره از مسابقات شرکت کردند.

دکترجهانی به افزایش ۴ درصدی تعداد شرکت کنندگان سال جاری (۱۴۰۰) نسبت به سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد : قضاوت این دوره از مسابقات با حضور داوران و اساتید بین المللی قرآن کریم اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی به صورت مجازی (وبیناری) برگزار شد، اذعان داشت: این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی با حضور کارکنان بخش‌های ادارات کل و مدیریت های درمان استان های سراسر کشور برگزار شد.

دکتر جهانی با بیان اینکه نفرات راه یافته به مرحله نهایی ۲۸۷ نفر می‌باشند، خاطر نشان کرد از این تعداد ۱۴۲ نفر در بخش آقایان و ۱۴۵ نفر در بخش بانوان در مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه در نهایت ۳۶ نفر رتبه برتر را کسب کردند گفت:  در هر رشته سه نفر از آقایان و سه نفر از خانم ها به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.  

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از همکاران اداره کل فرهنگی و اجتماعی  و رابطان قرآنی سراسر کشور، گفت: با توجه به شیوع پیک ششم همه گیری بیماری کوید ۱۹ این دوره از مسابقات همانند سال گذشته با کیفیت فنی بسیار بالا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شد.

کد خبر: 46934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =