دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با فرماندار اراک

در راستای تعامل، همسویی و اطلاع رسانی و تشریح خدمات غیر حضوری، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با دکتر بختیاری فرماندار اراک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با حضور در محل فرمانداری اراک با دکتر بختیاری فرماندار این شهرستان در خصوص مهمترین مسائل حوزه های  بیمه ای  گفتگو کرد.

در این دیدار علیرضا حسینی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تامین اجتماعی در شهرستان اراک گفت:بیش از ۴۳۷ هزار نفر از جمعیت کلانشهر اراک با ضریب پوشش ۷۴ درصد از خدمات بیمه و درمان سازمان استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا، مهمترین اولویت تامین اجتماعی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سازمانهای خدمات رسان کشور، ارایه خدمات به ذینفعان در قالب خدمات غیر حضوری است، افزود: از آبانماه سال جاری طرح ۳۰۷۰ با هدف ارایه ۳۰ خدمت اصلی سازمان به صورت غیر حضوری و کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در دستور کار قرار گرفته است و تا کنون ۱۷ خدمت به صورت کاملا غیر حضوری و از طریق درگاه es.tamin.ir به مخاطبان ارائه شده است و مابقی خدمات نیز تا پایان بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در این دیدار از آغاز طرح نسخ الکترونیک در مراکز ملکی و طرف قرارداد خبر داد و گفت: امیدواریم با استقبال جامعه  پزشکان بتوانیم در آینده نزدیک با پوشش کامل اجرای این طرح با هدف حذف دفترچه درمانی گامی مهم در راستای استقرار دولت الکترونیک برداریم.

در ادامه این دیدار دکتر بختیاری فرماندار اراک نیز با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به گستره وسیعی از جمعیت کشور خدمات خود را ارائه می کند اجرای طرح های غیر حضوری علاوه بر افزایش رضایتمندی مخاطبان و ذینفعان در سایر مسائل مهم اجتماعی همچون صرفه جویی در وقت، کاهش بار ترافیک شهری و آلودگی هوا و جلوگیری از بروز و شیوع بیماریهای واگیر دار نقش به سزایی ایفا می کند.

کد خبر: 4782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =