ایجاد ۷ هزار شغل تعاونی در کشور

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماموریت اصلی این معاونت را فراهم کردن عرصه اشتغال توصیف کرد که بر این اساس، ۷ هزار شغل با مساعدت این تعاونی ایجاد و به نتیجه رسیده است. 

به گزارش آتیه‌آنلاین، مهدی مسکنی در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این نمایشگاه دستاوردهای عملکردی حوزه‌های مختلف وزارتخانه را به عرصه نمایش گذاشته است، افزود: معاونت تعاون نیز در بخش‌های گوناگون از جمله صندوق ضمانت تعاون، بانک توسعه تعاون و مرکز نوآوری تعاون، اقدامات انجام شده این بخش‌ها را در معرض دید قرار داده است.

وی با تاکید براینکه در بخش تعاون همسویی و هم‌جهتی ایجاد شده و خط‌های ارتباطی برقرار شده است، اظهار کرد: این اقدام زمینه‌ساز ارتقای خدمات حوزه تعاون بوده و کمک موثری در پیش‌برد اهداف فعالان این عرصه است.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مهمترین دستاوردهای معاونت تعاون، گفت: ۱۰۲ پروژه مشمول ۲۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دهه فجر امسال از سوی این معاونت افتتاح شده است.

مسکنی تصریح کرد: همچنین ۷ هزار شغل با مساعدت این تعاونی ایجاد و به نتیجه رسیده است و از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های گوناگون، اکنون در منصه اجرا قرار دارد .

وی با بیان اینکه معاونت تعاون در زمینه ایجاد اشتغال ماموریت مستقیم ندارد، افزود: این معاونت عرصه ایجاد و فرصت شغلی را فراهم می‌کند و مجموعه‌هایی که خواهان راه‌اندازی مشاغل به صورت گروهی هستند، از طریق این تعاونی حمایت شده و صندوق ضمانت تعاون نیز سرمایه‌گذاری آنها را تسهیل می‌کند. همچنین بانک توسعه تعاون اعتبارات بانکی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیان اهمیت تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: 《 تعاون چشمه جوشان اشتغال است》.

به گزارش آتیه‌آنلاین نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نام «وزارت مردم» شنبه ۷ اسفند ماه با حضور حجت‌الله عبدالملکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی و علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در ساختمان وزارت کار افتتاح شد. 
این نمایشگاه که با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه برگزار شده است، از ۷ لغایت ۲۰ اسفند در مرکز نمایشگاه‌های وزارت مردم واقع در ساختمان مرکزی - خیابان آزادی- از ساعت ۸ صبح لغایت ساعت ۲۰ برپا و بازدید برای عمومی آزاد است.

کد خبر: 47858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =