صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و اتحادیه تعاونی‌های تامین تفاهم‌نامه امضا کردند

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنفی استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه برگزاری سومین روز نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی، ظهر امروز (دوشنبه ۹ اسفند) دو زیر مجموعه این وزارت خانه به منظور بهبود روابط و انجام اقدامات چند جانبه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند. در این مراسم بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،  روستاییان و عشایر و همچنین جمشید دیو سالار پور مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنفی استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی کشور اقدام به امضای یک تفاهم نامه همکاری کردند.

این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات و گسترش پوشش بیمه اجتماعی به استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی مورد تایید اتحادیه که مشمول سایر نظام‌ها و صندوق‌های بیمه اجتماعی نمی‌باشند، امضا شد. این بیمه‌ها قرار است مسائلی از قبلی، از کارافتادگی،  بازنشستگی و مشکلاتی از این قبیل را حل و فصل کند.  

 نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در ۳۲ بخش با مشارکت معاونت‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و اداره‌های ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز نمایشگاه‌های این وزارتخانه در حال برگزاری است، به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 47972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =