افزایش سهم ۴۰ درصدی تسهیلات بازنشستگان 

مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در سازمان تامین‌ اجتماعی، در سال آتی تسهیلات حوزه بازنشستگی از نظر مبلغ بیش از ۴۰ درصد و از منظر تعدادی در حدود ۷۰ درصد افزایش خواهد داشت.  

به گزارش آتیه آنلاین، میرهاشم موسوی امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در سازمان تامین‌ اجتماعی، در سال ۱۴۰۱ تسهیلات حوزه بازنشستگی از نظر مبلغ بیش از ۴۰ درصد و از منظر تعدادی در حدود ۷۰ درصد افزایش خواهد داشت.  

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: دستاوردهای امروز ما در کشور، صرفا تلاش های حال حاضر نیست و در واقع بخشی از این مهم نتیجه تجربیات بازنشستگان است.

وی با بیان اینکه امروز در مقابله با چالش ها می توان از ظرفیت بازنشستگان بهره مند شد، تصریح کرد: منزلت بازنشستگان در واقع سهمی است که در تحول، حرکت و پیشرفت نمود پیدا می کند و باید به بازنشستگان از منظر راهبردی توجه داشت.

موسوی افزود: رعایت منزلت بازنشستگان به عنوان تکلیف بر عهده صندوق های بازنشستگی بخصوص سازمان تامین‌ اجتماعی است.  

مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی در ادامه اظهار کرد: در سال آینده ۴ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات قرض الحسنه برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته ایم.  

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم از تجربه بازنشستگیان در گام دوم انقلاب اسلامی به شکل کامل بهره مند شویم.

کد خبر: 48453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =