اعلام افزایش حقوق بازنشستگان پس از تعیین حداقل دستمزد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین از اعلام میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی پس از تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۱ نیروی کار خبرداد.

میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمان تعیین و اعلام میزان افزایش حقوق سطوح مختلف بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی را پس از برگزاری جلسات شورای عالی کار و تعیین حداقل دستمزد و مزایای نیروی کار اعلام کرد.

وی همچنین بیان کرد: به محض اعلام حداقل دستمزد نیروی کار توسط شورای عالی کار، تعیین میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سریعاً در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی روز گذشته از نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غرفه سازمان تأمین اجتماعی در این نمایشگاه بازدید کرد.

چهارمین جلسه از نشست های شورای عالی کار در راستای تعیین دستمزد جامعه کار و تولید، عصر امروز با حضور نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران جهت تصمیم گیری در خصوص حداقل حقوق و مزایای نیروی کار در سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و بر اساس اظهارنظر نمایندگان کارگری حاضر در این نشست احتمال تصمیم گیری قطعی در خصوص دستمزد، امروز و یا در جلسه ۲۱ اسفند به صورت قطعی وجود دارد و تلاش ها بر تعیین این موضوع تا پیش از پایان سال است.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز هفتم اسفندماه آغاز و تا بیستم این ماه در محل این وزارتخانه برقرار است.

کد خبر: 48476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =