اعطای تسهیلات سه درصدی به تعاونی‌ها

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعطای تسهیلات سه درصدی به تعاونی‌ها خبرداد.

به گزارش آتیه آنلاین، امروز مراسم امضای قراداد عاملیت جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به تعاونی‌ها بین معاون امور تعاون وزارت تعاون و بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم، برگزار شد.

مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اعلام کرد: اعطای تسهیلات قرض الحسنه در راستای حمایت از تعاونی‌ها به میزان ۹۰ میلیارد تومان در قالب این تفاهم‌نامه انجام خواهد شد.

وی افزود: با اهتمام بانک قرض الحسنه رسالت، تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد سه درصد در راستای توسعه اشتغال و تقویت بخش تعاون در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مسکنی گفت: تقویت بخش تعاون به‌عنوان یکی از ارکان سند توسعه تعاون دیده است. بانک‌ها وموسسات مالی موظف شدند تسهیلاتی را در قالب قرض‌الحسنه و ارزان قیمت، در اختیار تعاون‌گران قرار دهند. خوشحالیم بانک رسالت در این حوزه پیشرو است.

وی افزود: بانک رسالت تنها بانک قرض الحسنه مردمی در کشور است که به صورت جدی این مسایل را پیگیری می‌کند. برای اعتبار سنجی در سایه اعتماد اجتماعی شکل گرفته، اقداماتی انجام می‌دهد که حتما جزء خدمات تحولی در حوزه اعتبار سنجی خواهد بود.

وی ادامه داد: ۶۰ میلیون نفر از ایرانیان مخاطب وزارت تعاون هستند. در سازمان تامین اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی، پروژه‌های اشتغال، صندوق بیمه روستاییان و عشایر و بخش‌های مختلف خدماتی را به جامعه ارائه می‌کنند. امیدواریم در دولت سیزدهم برای ارائه خدمات بهتر در راستای ارتقای سطح و بهبود کیفیت گام برداریم.

محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز این بانک را مجموعه‌ای تعاونی اعلام کرد.

وی افزود: اولویت این بانک ارائه تسهیلات به شهرهای کوچک و روستاها است.

حسین زاده گفت: روح تعاونی در بانک رسالت حکمفرماست و شیوه کار ما در چارچوب کانون‌های همیاری می‌گنجد.

وی اظهار امیدواری کرد: با امضای تفاهم نامه حرکت بسیار خوبی در قالب کارآفرینی اجتماعی و در راستای نظام مالی کشور آغاز شود.

کد خبر: 48504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =