علی‌جعفر دهکردی سرپرست موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی شد

طی مراسمی با حضور مدیران سازمان تأمین اجتماعی علی‌جعفر دهکردی به عنوان سرپرست موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی معرفی و از زحمات و خدمات روزبه کردونی، رئیس سابق این موسسه قدردانی شد.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد باقری مدیرکل امور مجامع و شرکت‌های سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: موسسه عالی پژوهش ساختاری متفاوت با سایر موسسات تابعه سازمان تأمین اجتماعی دارد به صورت هیأت امنایی اداره می‌شود و مدیرعامل سازمان رئیس هیأت امنای این موسسه است. موسسه عالی پژوهش محل ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با جامعه نخبگان کشور است.

روزبه کردونی، رئیس سابق موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه داد و گفت: از حمایت و همراهی مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و معاونت اقتصادی این سازمان تشکر می‌کنم و برای رئیس جدید موسسه آرزوی موفقیت دارم. موسسه عالی پژوهش از طریق ارتباط مستمر با سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند فعالیت تأثیرگذاری داشته باشد و تمامی پژوهش‌های موسسه با سفارش و تأیید واحدهای تخصصی سازمان انجام شده است.

علی‌جعفر دهکردی، رئیس جدید موسسه عالی پژوهش گفت: از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تشکر می‌کنم و برای آقای کردونی نیز آرزوی موفقیت دارم. از توان تخصصی و ظرفیت نیروی انسانی موسسه عالی پژوهش در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی استفاده خواهیم کرد و اولویت ما این است که تولیدات موسسه در مسیر درست و با توجه به اصول و مبانی علمی باشد. تلاش ما این خواهد بود که سهم خود را در تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا کنیم.

متن حکم انتصاب علی‌جعفر دهکردی به عنوان سرپرست موسسه عالی پژوهش، صادر شده از سوی میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است:

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)          

احتراما؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی منصوب می‌شوید.

ازدرگاه خداوند منّان توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته تکالیف در جهت تحقق اهداف نظام مقّدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد "تحول"، "عدالت" و اعتماد افزایی" در حکمرانی تامین اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم مسألت می‌نمایم.

کد خبر: 48992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =