پیام مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به مناسبت نوروز ۱۴۰۱

سعید حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در اولین روز کاری طی پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و سال جدید را به مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی، اداره کل غرب تهران بزرگ، جامعه بازنشستگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و بیمه‌شدگان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ در این پیام صادرشده از سوی مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به همه مدیران و همکاران خدوم تبریک عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۱ که در قرن جدید با ایام ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) و بهار قرآن متقارن شده است را به خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی و جامعه مخاطبان، شرکای اجتماعی، بازنشستگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و بیمه‌شدگان تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد منان سالی سرشار از سلامتی، برکت، معنویت و آرامش برای شما عزیزان مسالت می‌نمایم.

سازمان تامین اجتماعی؛ سازمانی است مردمی که خدمات گسترده و متنوع خود را به جمعیت کثیری در سراسر ایران اسلامی ارائه می‌نماید و این اداره کل نیز نقش مهمی در روند فعالیتها، مدیریت منابع و مصارف دارد.  

با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ نیز همسو با راهبردهای مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی «تحول، عدالت و جلب اعتماد مردمی» را مبنا قرار داده است و در سال جدید نیز در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف، رضایتمندی مخاطبان و توسعه سازمانی کلیه کارکنان تلاش دوچندان خواهند داشت و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

سال ۱۴۰۱ که از سوی «مقام معظم رهبری» به عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مزین شده است، نویدبخش سالی پرتحرک در مسیر برطرف نمودن مشکلات اقتصادی و آینده روشن خواهد بود.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "تولید؛ کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری‌های اقتصادی است، اینکه رشد اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش تورم، افزایش درآمد سرانه، بهبود رفاه عمومی و همچنین افزایش اعتماد به نفس و عزت ملی در گرو رونق و رواجِ اکسیری به نام «تولید ملی» است که تکیه بر آن در این سال‌ها تاثیرهای خوبی نیز داشته است. "

ازاین‌رو اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تلاش دارد، با الهام از تفکر کار جهادی و تاسی از سردار دل‌ها، «شهید حاج ‌قاسم سلیمانی» جدیت و مجاهدت کارکنان و بکارگیری همه ظرفیت‌ها با محوریت پشتیبانی از تولید ملی و کسب و کارها در مسیر ارائه خدمات مطلوب به جامعه تحت پوشش و بهبود روند کار و تولید که منجر به خودکفایی می‌شود، گام بردارد.


سعید حسینی
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

کد خبر: 49098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =