پاسخگویی به مطالبات در اولویت وزارت کار است

فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نشان می‌دهد وزارت مردم با ۴۳۰ درخواست و ۴۲۷ پاسخ به عنوان وزارتخانه ییشرو در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات قرار دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، درصد پاسخگویی این وزارتخانه به سوالات و درخواست‌های شهروندان نزدیک به ۱۰۰ درصد است.

بر اساس این گزارش، سازمان‌های بهزیستی و تأمین اجتماعی به ترتیب با ٣٩ و ۷۹ درخواست در صدر دستگاه‌های پردرخواست زیرمجموعه این وزارتخانه قرار دارند.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پاسخگوی ۱۰۰ درصد درخواست‌ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده‌اند.

همچنین این وزارتخانه در بخش ترین ها با انتشار ۶۹۲ مورد سند جزو پر انتشارترین «خوداظهاری» قرار گرفت.

کد خبر: 49468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =