انتظار مردم برای اشتغال‌آفرینی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به انتظار مردم جهت حل بیکاری و اشتغال آفرینی گفت: برای دستیابی به این امر باید دست به دست هم دهیم و پا به پای خواسته‌های دولت حرکت کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، امیر میمنت آبادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، اظهار کرد: انتخاب مدیران جوان، مزایا و معایب خاص خود را دارد و ریسک پذیری و داشتن انرژی کافی از ویژگی‌های انتخاب مدیر جوان جهت خدمت رسانی شبانه روزی است.

وی افزود:  رویکرد دولت سیزدهم، جوان گرایی در مجموعه مدیریت بوده و تاکید دارد که متوسط سن مدیران کشور باید کاهش یابد و از نیروهای انقلابی و جوان در کنار سایر مدیران با تجربه بهره گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه‌ای با اشاره به روند انتخاب مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان و فرایند چند وجهی سازمان در این راستا، ادامه داد: نیروهای توانمند و کارشناس استان در این پروسه شناسایی و مورد بررسی قرار گرفتند و از بین آن‌ها علی مشایخی به عنوان گزینه‌ای اصلح برای این سمت انتخاب شد.

وی گفت: مشایخی سوابق خوب، تحصیلاتی مطابق با رویکرد سازمان، فعالیت به عنوان مدرس و مربی در مراکز مختلف و تجربه مدیریتی و کارشناسی در نهادهای انقلابی دارد.

میمنت آبادی خاطرنشان کرد: علم روز در حال پیشرفت بوده و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها نیازمند بهره گیری از فکرهای نو است که این نوع افکار را نیز می‌توان در مدیران جوان یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خاتمه گفت: انتظارات مردم از ما در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار بیش از تصور ما بوده و مردم از ما انتظار دارند که برای رفع بیکاری و اشتغال آفرینی در جامعه تحول ایجاد کنیم. برای دستیابی به این امر باید دست به دست هم دهیم و پا به پای خواسته‌های دولت حرکت کنیم.

کد خبر: 49606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =