سیاست‌های تأمین‌اجتماعی در وزارت مردم تبیین شده است

بیت الله برقراری با اشاره به اینکه سیاست‌های کلان تأمین اجتماعی در وزارت مردم به خوبی بررسی و تبیین شده است، گفت: ما در صندوق بیمه اجتماعی وظیفه داریم در مورد اجرای درست این سیاست‌ها تمام تلاشمان را به کار گیریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در جریان مراسم معرفی سرپرست دفتر حقوقی این صندوق تصریح کرد: روند کلی فعالیت ها در استان ها بسیار خوب بوده و از مدیران سه استان یزد، اصفهان و کرمانشاه کمال تشکر را دارم.

برقراری اظهار داشت: وجود محدودیت برای انجام نشدن کارها را قابل قبول نمی دانم و لازم است از تمام ظرفیت استان ها استفاده کنیم. موفقیت با پیگیری و احصا ظرفیت ها امکان پذیر است. وقتی جامعه ای را می شناسیم و درد و رنج آن جامعه را می دانیم لحظه ای از پیگیری و خدمت به آنها غافل نمی شویم

وی با اشاره به سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی بیان کرد:  این سیاست ها در وزارت مردم به خوبی بررسی و تبیین شده است و ما وظیفه داریم در مورد اجرای درست این سیاست ها تمام تلاشمان را به کار گیریم. هر جا سایر صندوق ها هستند صندوق حضور فعال دارد و به تبیین صندوق و کارهای انجام شده می پردازیم.

برقراری با اشاره به انتصاب حشمتیان به عنوان سرپرست دفتر حقوقی صندوق گفت دفتر حقوقی وظایف مهمی بر عهده دارد و باید با فعالیت جدی به امورات رسیدگی نموده و تمامی اقدامات در صندوق را در بستر حقوقی بررسی و پیگیری نمایید. این اداره باید از صندوق در همه جا حمایت نماید.

محسن حشمتیان که با حکم بیت اله برقراری به عنوان سرپرست دفتر حقوقی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منصوب شده، گفت: آن چیزی که در قبول مسئولیت موثر است دانستن این مطلب است که در کجا و چه زمانی قرار است چه هدفی را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان مسئولین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با نگاه به اسم سازمان هم میفهمیم که تامین امنیت غذایی کشور و به دنبال آن استقلال کشور، بار عظیمش بر عهده این عزیزان است و باید با تمام توان تلاش کنیم آتیه شان را تامین و دغدغه های آنان را برطرف نماییم.

کد خبر: 50096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =