برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار هدف وزارت مردم است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌ها و طرح‌های پیشگیری از اعتیاد در خصوص جامعه کار و تولید خبر داد و گفت:امیدواریم آغاز همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر، شروعی بر رسیدن اهداف ما در پیشگیری از اعتیاد در جامعه کارگری باشد.

 به گزارش آتیه آنلاین، نشست مربوط به تفاهمنامه همکاری مشترک میان  معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  ستاد مبارزه با مواد مخدر با محوریت اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید در ساختمان مرکزی وزارت کار برگزار شد.

محمد چکشیان در این نشست همکاری با ستاد مبارزه با مول مخدر که با محوریت اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد برگزار شد، افزود: برای اینکه اثرگذاری کار را سنجش کنیم پیمایش به روز و با روایی بالا است که در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه کارگری نیز باید این روش عملکرد داشته باشیم.  
وی ادامه داد: گزارش راهبردی در این حوزه نشان می دهد که ادامه کدام مسیر در راستای مبارزه با مواد مخدر و در قالب طرح یاریگران کار و تولید مناسب است.  
معاون وزیر همچنین اضافه کرد : دیدار جامعه کارگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کارگر نقطه عطفی در حوزه کارگری محسوب می شود و گزارش های حوزه کارگری در این دیدار به حضور ایشان ارائه شد.  
وی بیان داشت : مشارکت حداکثری ارکان تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جامعه کارگری در هفته کارگر سال جاری یکی از نقاط قوت برگزاری مراسم این هفته بود.

کد خبر: 50412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =