برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر بازنشستگان فولاد

مناقصه بیمه تکمیلی درمان و بیمه گروهی عمر و حوادث بازنشستگان فولاد با رعایت کامل شرایط و ضوابط و با حضور نمایندگان بازنشستگان به عنوان ناظر و همچنین نمایندگان شرکت های حاضر در مناقصه برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، متقاضیان شرکت در این دو مناقصه بر اساس فراخوان صندوق بازنشستگی فولاد، پیش تر در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، اسناد مناقصه، پاکات تضامین و قیمت های پیشنهادی و سایر موارد مورد نیاز را بارگذاری کرده بودند.

در جلسه روز یکشنبه مورخ ۲۹ خردادماه و با حضور رئیس کمیسیون معاملات، معاونان توسعه مدیریت و منابع و فنی و عملیات بیمه ای، مدیران کل بازرسی و حراست و مدیر امور حقوقی، نمایندگان بازنشستگان به عنوان ناظر و همچنین نمایندگان شرکت های حاضر در مناقصه بر اساس ضوابط قانونی و پس از بررسی ضمانت نامه های بانکی و بازگشایی پاکات هر کدام از شرکت های بیمه گر، در مناقصه بیمه تکمیلی درمان، شرکت بیمه دانا و در مناقصه بیمه گروهی عمر و حوادث بازنشستگان، شرکت بیمه البرز به عنوان برندگان این دو مناقصه معرفی شدند.

علی نصیری رئیس کمیسیون معاملات صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در پایان جلسه گفت: با توجه به وجود نارسایی هایی در قراردادهای سالهای گذشته، در قرارداد سال ۱۴۰۱ تمام ملاحظات لازم برای احقاق حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده که افزایش چشمگیر مبلغ تضمین در مقایسه با قرارداد سال گذشته از جمله این موارد بوده است.

وی افزود: با توجه به برخی مشکلات بازنشستگان با شرکت بیمه دانا درباره قرارداد سال ۱۴۰۰ بیمه درمان مقتضی است این شرکت در جلسات مشترکی با معاونان توسعه مدیریت و منابع و فنی و عملیات بیمه ای در خصوص حل و فصل مشکلات باقی مانده اقدام عاجلی انجام دهد.

گفتنی است، در سال جاری و برای نخستین بار در راستای تاکیدات مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد مبنی بر ارتقای خدمات رفاهی صندوق به بازنشستگان و به منظور رفاه حال این عزیزان مقرر شد در قرارداد جدید با شرکت بیمه‌گر، هزینه سرانه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان که تا کنون از حساب این افراد کسر می‌شد بر عهده صندوق بوده و به عبارت دیگر این مبلغ برای بازنشستگان فولاد رایگان باشد.

کد خبر: 51137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =