انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل تأمین اجتماعی با ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی

در دیدار حجت الاسلام والمسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با سید حسین فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی، تفاهم نامه همکاری جهت توسعه و گسترش ترویج فرهنگ اقامه نماز امضا شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با سید حسین فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی، تفاهم نامه همکاری جهت توسعه و گسترش ترویج فرهنگ اقامه نماز امضا شد.

در این دیدار سید حسین فراتی به گزارشی از فعالیتهای انجام شده در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ نماز در اداره کل تأمین اجتماعی پرداخت.

وی گفت همان‌گونه که پیامبر عظیم الشأن ما را به ارتباط با خالق هستی و نماز دعوت فرموده و از آثار و برکات وجودی نماز مطلع نموده اند ما نیز بر پایه این سخن رسول گرامی اسلام که نماز ستون دین است تلاش کرده ایم تا کارکنان تأمین اجتماعی ضمن رعایت حقوق مردم، نماز اول وقتشان را باجماعت اقامه نمایند. و در این راستا در کلیه شعب سطح استان با حضور ائمه محترم جماعت در هنگام ظهر، اقامه نماز ظهر و عصر به صورت جماعت برگزار می گردد که علاوه بر حضور کارکنان، مراجعان نیز از فضیلت  اقامه نماز در اول وقت بهره مند می گردند.

فراتی همچنین برگزاری جشن تکلیف ویژه فرزندان همکاران، تجلیل از فعالان نماز، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان و خانواده ها و سایر برنامه های فرهنگی و مذهبی در طول سال را از برنامه های اجرا شده توسط  ستاد اقامه نماز اداره کل تأمین اجتماعی برشمرد.

در این دیدار حسین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی نیز ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته بر گسترش فرهنگ اقامه نماز اول وقت در دستگاههای اجرایی تأکید کرد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه برنامه های مصوب و سالانه نماز جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۴۰۱ بین اداره کل تأمین اجتماعی و ستاد اقامه نماز استان امضا شد.

کد خبر: 51142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =