برگزاری آیین رونمایی از کتاب‌های تخصصی جامع شستا

آیین رونمایی از کتاب با موضوعات مرتبط با شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی با حضور مصطفی طاهری، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، در دومین روز از همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و در جریان پنل تولید؛ تحول، برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی از ۴ کتاب” بنگاه‌داری اثربخش، هم‌افزایی محور ارزش‌آفرین“، ” تحلیل استراتژیک شرکت‌های گروه شستا”، ” تحول در نظام بودجه‌ریزی جامع رتبه‌بندی هوشمندانه” و ” حکمرانی شرکتی، شفافیت و انضباط مالی”  رونمایی شد.

در این آیین از بسته جامع تأمین مالی، شامل ۸ مجموعه کتاب نیز رونمایی شد.

بسته جامع تأمین مالی، شامل ۸ مجموعه کتاب است که در این مجموعه‌ها با بررسی وضعیت ۸ هلدینگ تابعه مجموعه شستا، شامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی (تاپیکو)، سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) سرمایه‌گذاری سیمان تأمین (سیتا)، سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو)، سرمایه‌گذاری توسعه انرژی، سرمایه‌گذاری صنایع عمومی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و خدمات ارتباطی رایتل، راهکارهای تأمین مالی این هلدینگ و شرکت‌های تابعه آن‌ها را ارائه کرده است.

بازیان، مدیرعامل شستا در تشریح این مراسم  عنوان کرد:  تدوین چنین مجموعه‌هایی برای بررسی و شناسایی چالش‌ها و تحلیل استراتژیک بازارهای تخصصی  انجام می‌شود تا نگاه تخصصی در  تهیه سند راهبردی شستا پررنگ‌تر شود.

وی همچنین از راه اندازی اندیشکده تخصصی در شستا خبر داد و گفت: ساختار این اندیشکده برای اولین بار در شستا شناسایی شده است تا در بررسی تحلیلی و تخصصی مسائل و تعیین راهبرد نقش داشته داشته باشد. راه‌اندازی این واحد می‌تواند باعث تقویت تعاملات بین بالادست و پایین دست و ارتباط با متخصصین شود.

کد خبر: 52046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =