روابط عمومی یکی از بازوان اصلی هر سازمان است

سرپرست بهزیستی گلستان بر نقش مهم روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی یکی از بازوان اصلی اداری، رسانه ای و توسعه ای هر سازمان است.

به گزارش آتیه آنلاین، عارف کیائی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار کرد: باید بپذیریم که روابط عمومی چشم و گوش هر سازمان است برای همین در این راه نیازمند افراد با تجربه و آگاه هستیم تا بتوانیم به بهترین نحو اطلاع رسانی را به جامعه هدف انجام دهیم.

وی افزود: در واقع اصحاب رسانه خط مقدم جبهه ای هستند که با تدبیر و بینش سیاسی باید تلاش کنند تا افکار عمومی را پذیرای اخبار درست نمایند و بتوانند از توان و ظرفیت خود برای اطلاع رسانی به جامعه هدف و حل مشکلات جامعه تحت پوشش استفاده کنند.

کیائی با اشاره به خدمات گسترده سازمان بهزیستی به مددجویان تحت پوشش بیان کرد: خوشبختانه اعتبارات سال ۹۹ نسبت به ۱۴۰۰ نزدیک به دو و نیم برابر بیشتر شد و همچنین برای سال ۱۴۰۱ اعتبارات بسیار خوبی وارد سازمان شده است که مددجوها از این اعتبارات استفاده بهینه ای را نمودند.

وی ادامه داد: خدمات ارزنده ای که در سازمان بهزیستی برای مددجوها صورت می گیرد، باید به وسیله روابط عمومی به اطلاع مردم برسد.

سرپرست بهزیستی گلستان اضافه کرد: همچنین در بحث مستمری ها برای سال جدید ۲۵ درصد افزایش داشته ایم به طوری که در حال حاضر یک خانواده چهار نفر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری از بهزیستی دریافت می کند.

وی گفت: امیدواریم همت و تلاش روابط عمومی برای جامعه هدف بیشتر شود و پیگیر مستمری جامعه هدف باشند تا حقی ضایع نشود.

کیائی اظهار کرد: روابط عمومی تلاش کند تا در کنار سازمان باشد تا آنچه که وظیفه ما است بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم.

کد خبر: 52212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =