من امام رضا(ع) را در اینجا و در میان مددجویان و خادمان آنها یافتم

معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه سه مقام قضایی استان، از مرکز توانبخشی شهید فیاض‌بخش مشهد بازدید و با خیرین، مسؤولان و مددجویان این مراکز گفتگو کردند و از نزدیک با مشکلات این مرکز آشنا شدند.

به گزارش آتیه آنلاین، در این بازدید که مدیر کل بهزیستی استان و اعضای هیأت مدیره‌ی مرکز، این مقامات قضایی را همراهی می‌کردند معاون قضایی دادستان کشور گفت: من در حرم رضوی به دنبال امام رضا می‌گشتم اما ایشان مرا به این مرکز راهنمایی کردند و من ایشان را در اینجا و در میان مددجویان و خادمان آنها دیدم.
سعید عمرانی با تقدیر از زحمات مجموعه‌ی کارکنان و مدیران فیاض‌بخش و مدیران بهزیستی استان گفت: بازدید از این مرکز توفیقی بود که توسط امام رضا نصیب‌مان شد و با این بازدید، زیارت من کامل گردید.
وی ادامه داد: در بعد مادی، من و همکارانم در استان در خدمت بهزیستی و این مجموعه‌ها هستیم و هر اقدامی برای بهبود وضعیت مددجویان و پرسنل از ما ساخته باشد دریغ نداریم.
وی به بعد معنوی این بازدید نیز اشاره کرد و گفت: زحماتی که پرسنل این مرکز می‌کشند با زبان قابل بیان نیست و طاقت و توان آنها ستودنی است.
وی مجموعه کارکنان و مدیران این مجموعه و بهزیستی را «نظر کردگان خدا و امام رضا» دانست و گفت: شما انتخاب شده هستید و برای خدمت به این بچه‌ها در نظر گرفته شده‌اید و مطمئن باشید که پاداشی عظیم به شما اعطا خواهد شد.
وی ادامه داد: این بچه‌ها و این مشکلات برای آزمایش و امتحان ما است که ببینیم چقدر به بندگی و خدمت خالصانه ایمان و اعتقاد داریم.
وی از مسؤولان اجرایی مشهد و کشور خواست به مجموعه‌هایی اینچنین، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر: 52220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =