ارزیابی عملکرد شورای هماهنگی مدیران رفاه استان کرمانشاه در طرح «روایت جهاد – رقابت خدمت»

نشست هم‌اندیشی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی مدیران رفاه در استان کرمانشاه با مدیر کل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان حوزه امور استانها با رویکرد بررسی مدیریت طرح تبیین «روایت جهاد _ رقابت خدمت» برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حبیب اله جلیلی هدف از برگزاری این نشست را ارزیابی اقدامات استان ها و رسیدن به یک فهم مشترک و حرکت در ریل مشخص در بازبینی عملکرد مدیران دانست و اظهار نمود: در جلسات هم اندیشی با مدیران کل استانی ضمن ایجاد وحدت رویه در پیشبرد امور، حرکت های موثر آنان را به عنوان طرح های الگو به سایر استان ها معرفی و با ایجاد فضای همکاری و همدلی، نقش موثرتری در اداره امور استان ها ایفا می شود.

مدیر کل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تشکیل منظم و هدفمند جلسات شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه در استان با حضور مسئولین و مقامات ارشد استانی با رویکرد رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف افزود: روایت جهاد گفتمان و رویکرد موثر همه ی مدیران در سطح وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مورد تأکید مقام عالی وزارت است نشست های کنونی به واسطه تبیین فعالیت ها و روایت های پاک و خالص برگزار می شود تا مدیران در انجام امر جهاد تبیین در پیشبرد اهداف وزارت در سطوح استانی از یکدیگر پیشی بگیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه  ضمن تشریح گزارشی از فعالیت های شاخص و خلاقانه حوزه مدیریت های اداره کل و شورای هماهنگی مدیران در استان کرمانشاه در سه ماهه اول سال جاری گفت: با پیشنهاد اداره کل و موافقت استاندار کرمانشاه به منظور افزایش ضریب بیمه ای در راستای اشتغال پایدار، کمیته بیمه با محوریت اداره کل تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان در استان تشکیل شده است.

مختار احمدی در ادامه پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی مسئولین حراست به منظور هم افزایی بیشتر آنان در استانها و تقویت شورای هماهنگی روابط عمومی استان ها را طرح نمود، که مورد استقبال قرار گرفت.

وی ضمن اظهار خرسندی از اقدامات مدیر کل و کارشناسان دفتر امور استان‌های وزارت از رصد و ارزیابی برنامه ها و فعالیتهای ادارات کل استانها اضافه نمود: ماموریت های جدید وزارت با رویکرد کار جهادی و رقابتی قطعاً دستاوردهای خوبی در حوزه های مختلف رقم خواهد زد.

در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین امین اله سلیمانی معاون اجتماعی و فرهنگی و دبیر شورای هماهنگی مدیران نیز حضور داشت و با هدف هم اندیشی، تبادل اطلاعات و تجربیات و بررسی فرایندهای جاری مرتبط، خصوصاً ظرفیت شورای هماهنگی مدیران در استان برگزار شد، عملکرد سه ماهه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ارزیابی که اخیرا در خصوص فعالیت ها و اقدامات در حوزه مدیریت در طرح «روایت جهاد – رقابت خدمت» توسط دفتر امور استان های وزارت صورت گرفته بود، مختار احمدی  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه رتبه نخست در بین مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور را کسب نمود.

در این ارزیابی که در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ انجام گرفته است،  تشکیل قرارگاه رسانه و دیگر فعالیت های مربوط به حوزه های مختلف با کسب میانگین ۸۴ و ۳ دهم بالاترین امتیاز در بین مدیران کل سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین در بررسی وضعیت عملکرد شورای هماهنگی مدیران استان های سراسر کشور در طرح «روایت جهاد – رقابت خدمت»، شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت در استان کرمانشاه، در ارزیابی ۸ گانه فعالیت های خود، با کسب ۹۶ امتیاز رتبه دوم کشوری را کسب نموده است.

کد خبر: 52807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =