صالحی امیری: به دوومیدانی در المپیک امیدواریم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در میان رشته‌های پایه و پر مدال دو و میدانی تنها امید ما است که قطعا می‌تواند حق خود را در میادین جهانی و المپیک مطالبه کند.

به گزارش آتیه آنلاین، سیدرضا صالحی امیری امروز (چهارشنبه) در دیدار با مسوولان و اعضای فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: اطمینان دارم که دو و میدانی آبروی ورزش کشورمان خواهد بود چرا که این رشته تا دل تمام شهرها و روستاها رخنه کرده و می‌تواند از سراسر کشور در تمام ابعاد جوانان مستعد را پوشش دهد.

وی افزود: در میان رشته‌های پایه و پر مدال دو و میدانی تنها امید ما است که قطعا می‌تواند حق خود را در میادین جهانی مطالبه کند. باید این واقعیت را پذیرفت که اخذ مدال در رشته‌های تیمی یک افتخار است اما سهم دو و میدانی در مدال‌آوری ویژه است و می‌تواند ما را به ایده آل ترین نقطه در ورزش برساند.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان فرزندان ما هستند و ما تحت هیچ شرایط از حمایت آنها دست بر نخواهیم داشت. هر چقدر هم برای آنها هزینه کنیم باز هم کم است و در صورت فراهم شدن شرایط دوست دارم بالاترین حمایت‌های مالی و معنوی را از آنها داشته باشیم. بالاخص در بخش زنان با پیشرفت چشم‌گیری که دختران ما در این سالها داشته‌اند ما را مجاب کرده‌اند تا در مسیر پیشرفت همراه و حامی آنها باشیم.

وی یادآور شد: همه ما از خانواده ورزش و مدیون ورزش هستیم. هاشم صیامی نیز از کسانی است که از دل همین ورزش است و عمر خود را در ورزش گذاشته است. جا دارد تا از او تشکر کنم که از زمان حضور، وفاق و همدلی را در رشته دو و میدانی به وجود آورده و همه این جامعه را با خود همراه کرده است.

کد خبر: 5286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =